Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
Trendy wśród międzynarodowych podróżnych
Pullman, marka hoteli grupy Accor, wraz z instytutem Ipsos przedstawiły wyniki swoich najnowszych badań. Ankietę przeprowadzono wśród ponad 2 200 osób z całego świata.
Badanie pokazuje jak nowe technologie i ich szybki postęp, wpływają bezpośrednio na codzienne życie ludzi. Wyniki ankiet wskazują na fakt zacierania się granic między sferą pracy oraz życia prywatnego. Główne wnioski z badań pokazują, że:
- 82% respondentów posiada przenośny profesjonalny sprzęt (smartfon lub laptop), który pozwala im czuć się swobodnie.
- 83% brazylijskich i 92% chińskich respondentów uważa, że nowe technologie ułatwiają im rozwój zawodowy. 56% Francuzów i 53% Niemców uważa tak samo.
- Dla 89% międzynarodowych podróżnych, urządzenia technologiczne (laptopy, smartfony) są przede wszystkim sposobem, aby pozostać w kontakcie z najbliższymi.
- 29% amerykańskich respondentów używa nowych technologii do robienia zakupów online.
- 69% badanych organizuje wakacje i weekendy jeszcze w godzinach pracy.
- 43% spośród 2200 osób przyznaje, że pracuje jeszcze przed udaniem się do pracy.
Aby zwiększyć efektywność sprzedaży swoich usług B2B grupa Accor, wspólnie z Salesforce.com stworzyła ANAIS (Accor New Application for Integrated Sales).
Narzędzie jest używane przez 700 sprzedawców grupy Accor na całym świecie i zapewnia im podejście 360 stopni do klientów strategicznych, dając równocześnie szybsze i lepsze zrozumienie ich potrzeb. System centralizuje dane na 320.000 rachunkach firm - klientów, w tym umowy z przeszłości i obecne, monitoruje praktyki biznesowe stosowane przed, w trakcie i po ich pobycie w danym hotelu. ANAIS jest zbiorem kilku aplikacji zawierających m.in. bazy danych, raporty, umowy.
Accor chce powiększyć swój potencjał w obszarze rekrutacji online dzięki założeniu oficjalnego kanału na portalu społecznościowym Pinterest. Grupa chce w ten sposób odpowiadać na zapotrzebowania w zakresie nowoczesnych form komunikacji z poszukującymi pracy kandydatami z całego świata. Grupa otworzyła swój oficjalny profil, który można znaleźć pod adresem: http://pinterest.com/accorjobs.
Za pośrednictwem profilu Grupa chce przedstawiać i przybliżać wszystkim zainteresowanym m.in. swoje hotele, a także pracowników i ich codzienne obowiązki. Użytkownicy portalu mogą “like-ować" zdjęcia, aplikować na stanowiska i “przepinać" interesujące ich treści do swoich profili. Z Pinterestu na całym świecie korzysta już ponad 70 milinów Internautów.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Nowe stanowisko w firmie Globalincentive
First minute - kruczki prawne?
Bilety na pociąg kupimy na poczcie?
Najcenniejszą atrakcją Europy jest...
Idealne łóżko, czyli co lubimy w hotelu
Norowirus zaatakował gości hotelowych
P.W. Usługi Agroturystyczne "POD KOGUTEM"
Na Podkarpaciu powstał klaster
Pomysł na zimowy wypad z Polski
Wycieczkowce w Gdyni: będzie na co popatrzeć
Turkish Airlines - bezprzewodowy internet w samolotach
Zmiany w rozkładzie Germanwings
10 tys. zł za podróż Dreamlinerem