TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Trendy wśród międzynarodowych podróżnych

Pullman, marka hoteli grupy Accor, wraz z instytutem Ipsos przedstawiły wyniki swoich najnowszych badań. Ankietę przeprowadzono wśród ponad 2 200 osób z całego świata.


Badanie pokazuje jak nowe technologie i ich szybki postęp, wpływają bezpośrednio na codzienne życie ludzi. Wyniki ankiet wskazują na fakt zacierania się granic między sferą pracy oraz życia prywatnego. Główne wnioski z badań pokazują, że:


  • 82% respondentów posiada przenośny profesjonalny sprzęt (smartfon lub laptop), który pozwala im czuć się swobodnie.
  • 83% brazylijskich i 92% chińskich respondentów uważa, że nowe technologie ułatwiają im rozwój zawodowy. 56% Francuzów i 53% Niemców uważa tak samo.
  • Dla 89% międzynarodowych podróżnych, urządzenia technologiczne (laptopy, smartfony) są przede wszystkim sposobem, aby pozostać w kontakcie z najbliższymi.
  • 29% amerykańskich respondentów używa nowych technologii do robienia zakupów online.
  • 69% badanych organizuje wakacje i weekendy jeszcze w godzinach pracy.
  • 43% spośród 2200 osób przyznaje, że pracuje jeszcze przed udaniem się do pracy.


Aby zwiększyć efektywność sprzedaży swoich usług B2B grupa Accor, wspólnie z Salesforce.com stworzyła ANAIS (Accor New Application for Integrated Sales).

Narzędzie jest używane przez 700 sprzedawców grupy Accor na całym świecie i zapewnia im podejście 360 stopni do klientów strategicznych, dając równocześnie szybsze i lepsze zrozumienie ich potrzeb. System centralizuje dane na 320.000 rachunkach firm - klientów, w tym umowy z przeszłości i obecne, monitoruje praktyki biznesowe stosowane przed, w trakcie i po ich pobycie w danym hotelu. ANAIS jest zbiorem kilku aplikacji zawierających m.in. bazy danych, raporty, umowy.

Accor chce powiększyć swój potencjał w obszarze rekrutacji online dzięki założeniu oficjalnego kanału na portalu społecznościowym Pinterest. Grupa chce w ten sposób odpowiadać na zapotrzebowania w zakresie nowoczesnych form komunikacji z poszukującymi pracy kandydatami z całego świata. Grupa otworzyła swój oficjalny profil, który można znaleźć pod adresem: http://pinterest.com/accorjobs.

Za pośrednictwem profilu Grupa chce przedstawiać i przybliżać wszystkim zainteresowanym m.in. swoje hotele, a także pracowników i ich codzienne obowiązki. Użytkownicy portalu mogą “like-ować" zdjęcia, aplikować na stanowiska i “przepinać" interesujące ich treści do swoich profili. Z Pinterestu na całym świecie korzysta już ponad 70 milinów Internautów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
grupa Accor Ipsos Salesforce.com Accor New Application for Integrated Sales Pinterest ANAIS poszukujący pracy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję