Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Hilton Worldwide wspiera lokalne społeczności
Październik jest wyjątkowym miesiącem dla pracowników hoteli Hilton Worldwide na całym świecie.
Podczas tygodnia Global Week of Service, biorą oni udział w różnorodnych akcjach charytatywnych, które mają na celu pomoc lokalnym społecznościom. Polska nie jest tu wyjątkiem - pracownicy hoteli Hilton w Krakowie, Gdańsku, Łodzi oraz Warszawy, podjęli się wczoraj wielu nowych wyzwań.
Od poniedziałku, 20 października, pracownicy polskich hoteli z sieci Hilton Worldwide rozpoczęli działania na rzecz lokalnych społeczności i swojego najbliższego otoczenia - zbierali krew dla pobliskich szpitali i centrów krwiodawstwa, pomagali w pracach renowacyjnych w obiektach, mieszczących się w bliskim sąsiedztwie hoteli oraz gościli uczniów szkół, min. prowadząc dla nich warsztaty.
To tylko niektóre działania, które wpisują się w coroczny projekt Hilton Worldwide, czyli Global Week of Service, który odbywa się w dniach 19-25 października w placówkach na całym świecie. W tym roku sieć planuje realizację aż 3,000 projektów na rzecz lokalnych społeczności.
Podobnie jak rok temu, pracownicy hotelu Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre skupili się na pomocy warszawskim sierocińcom. Członkowie zespołu hotelowego zaplanowali prace remontowe w dwóch placówkach - Domu Dziecka nr 9, mieszczącym się przy ulicy Władysława Korotyńskiego 13, oraz Domu Dziecka nr 3, przy ulicy Dalibora 1.
"Dzięki wspólnemu wysiłkowi wszystkich pracowników zaangażowanych w tegoroczny Global Week of Service, udało nam się stworzyć pokój zabaw i relaksu dla dzieci w Domu Dziecka nr 9. Z Domem Dziecka nr 3 współpracujemy już drugi rok. W tym roku pomagaliśmy w pracach ogrodowych, a rok wcześniej udało nam się przygotować dla dzieci pokój terapii oraz odmalować jadalnię." - powiedział Erwin Verhoog, General Manager hotelu.
"Najwyżej jakości serwis i gotowość do odpowiadania na potrzeby naszych gości to cechy, które wyróżniają naszych pracowników na całym świecie. Dzięki nim, codziennie zapewniamy wyjątkową obsługę milionom naszych gości w każdym zakątku świata. Global Week of Service stanowi dla Hilton Worldwide kolejną szansę by celebrować naszą pasję pomagania innym. O naszej sile świadczy siła otaczających nas społeczności i właśnie z tego powodu pragniemy wspierać je poprzez działania charytatywne." - dodał Essam Abouda, wiceprezydent Hilton Worldwide na Europę Wschodnią, Rosję i Turcję.
W 2013 roku, pracownicy Hilton Worldwide z 900 biur i obiektów przeprowadzili ponad 2,400 akcji wolontaryjnych, spełniając inicjatywę Hilton Worldwide pod nazwą Travel with Purpose, która ma na celu zacieśnianie więzi z lokalnymi społecznościami, kreowanie szans i angażowanie się w lokalne wydarzenia.
Wśród innych inicjatyw przeprowadzonych na terenie Polski w ramach Global Week of Service należy wspomnieć o zbiórce krwi wśród pracowników DoubleTree by Hilton Hotel Łódź, Dniu Dawcy Szpiku w hotelu Hampton by Hilton Hotel Warsaw Airport oraz wykonaniu prac remontowych wykonanych przez pracowników Hilton Garden Inn Hotel Kraków. Hotele Hampton by Hilton Warsaw City Centre Hotel i Hilton Gdańsk w tych dniach gościły z kolei uczniów szkół podstawowych oraz licealnych, którzy mogli poznać kulisy pracy w hotelu i dowiedzieć się więcej na temat tej, pełnej zawodowych wyzwań, branży.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Restauracja kończy działalność
Śląskie i góralskie smaki w Hotelach Diament
W czyich umowach znaleziono niedozwolone postanowienia?
Certyfikaty za działalność marketingową w internecie
Na kieleckim Rynku stają pierwsze ogródki letnie
Klienci wrócili do biur podróży
Rosyjski pociąg będzie dostępny dla Polaków
Sztuczne zęby, kajdanki i butle z tlenem - co gubią pasażerowie
Lufthansa: wirtualne meldowanie się
biuro podróży, a licencja przewoźnika