Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
Podróż marzeń do Niemiec - kampania na Facebooku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) zakończyła prowadzoną w mediach społecznościowych kampanię pod hasłem "Podróż marzeń do Niemiec".
Aplikacja na Facebooku i mikrostrona z konkursem były obecne w internecie od końca lipca 2012 - w tym czasie aplikacja DZT została uruchomiona 58 116 razy na wszystkich siedmiu stronach Facebooka, 10 300 razy za pośrednictwem mikrostrony oraz otrzymała 25 229 kliknięć "Lubię to".
W konkursie wzięło udział ogółem około 12 000 osób, które korzystając z aplikacji mogły zaplanować swoją osobistą podróż marzeń. DZT wybrała po jednym zwycięzcy w każdym z siedmiu uczestniczących krajów, który w charakterze nagrody otrzymał wybraną przez siebie siedmiodniową podróż do Niemiec dla dwóch osób. Tą kampanią DZT zwróciła uwagę na wysoką jakość i ponadprzeciętny standard usług za korzystną cenę w Niemczech jako celu podróży.
"Dzięki swojej kampanii Podróż marzeń do Niemiec w serwisach społecznościowych DZT zyskała ogółem około 22 400 nowych fanów na świecie" - mówi Petra Hedorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT. W samej tylko Francji do grona fanów dołączyło blisko 8600 osób, w Stanach Zjednoczonych około 5000 i na Węgrzech prawie 4600.
Do tego sukcesu przyczyniły się przekazy marketingowe emitowane przez DZT w kilku różnych mediach równocześnie. Portale branżowe w różnych krajach dołączyły kampanię do swoich biuletynów, uruchomiły reklamę na Facebooku i innych znaczących platformach społecznościowych oraz informowały o niej w swoich notkach prasowych. Ponadto DZT umieściła akcję na swojej stronie internetowej w zakładce "Oferty specjalne" oraz na swoich związanych ze specyfiką rynku banerach internetowych.
DZT posiada obecnie jednolite profile na Facebooku w Austrii, na Węgrzech, w Hiszpanii, Francji, Holandii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Austria: www.facebook.com/ReiselandDeutschland
Węgry: www.facebook.com/nemetorszag.travel
Hiszpania: www.facebook.com/destinoalemania
Francja: www.facebook.com/Allemagne.Tourisme
Holandia: www.facebook.com/VakantielandDuitsland
Wielka Brytania: www.facebook.com/visitgermany
Stany Zjednoczone: www.facebook.com/GermanyTravelDestination
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Kraków lepszy od Rzymu i Paryża
"Szalone ceny" dla klientów sieci Accor
Co interesowało branżę w 2013 roku?
Alfa Star z nagrodą Top Marka 2011 w kategorii turystyka
Restaurator nie przeprosi za obsceniczny afisz
Gdzie Polacy kupują mieszkania?
Jaką macie opinię o biurze Best Reisen
Boeing wyprodukuje samoloty dla Indii
Wykażmy się na EURO, a turyści do nas wrócą
A jednak będą odszkodowania od OLT Express
Które destynacje uchodzą za obciach?