Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
A jednak będą odszkodowania od OLT Express
Urząd Lotnictwa Cywilnego przypomina, że Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ 12 września br. ogłosił upadłość OLT Express Regional sp. z o.o. Wierzyciele wspomnianej spółki mogą zgłaszać wierzytelności (w tym m.in. ubiegać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety), co do zasady, w terminie trzech miesięcy od dnia obwieszczenia upadłości OLT Express Regional sp. z o.o. w Monitorze Polskim, czyli do dnia 28 grudnia br.
Można to zrobić listownie lub za pośrednictwem biura podawczego sądu- Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VI Wydział Gospodarczy (sprawy upadłościowe i naprawcze), ul. Piekarnicza 10, 80-126 Gdańsk.
Wzór zgłoszenia wierzytelności, dostępny jest na stronie Urzędu. Wniosek należy pobrać, wydrukować, wypełnić, a następnie wysłać lub dostarczyć pod wskazany w nim adres. Jednocześnie Urząd Lotnictwa Cywilnego przypomina, że 24 sierpnia br. warszawski sąd oddalił wniosek OLT Express Poland o ogłoszenie upadłości. Rzecznik sądu okręgowego w Warszawie, sędzia Igor Tuleya, tłumaczył wówczas przedstawicielom środków masowego przekazu, że "sąd stwierdził, że bezcelowe jest wszczynanie postępowania upadłościowego w sytuacji, gdy z góry wiadomo, że trzeba je będzie umorzyć, ponieważ majątek OLT Express Poland nie wystarcza nawet na pokrycie kosztów postępowania upadłościowego".
Sąd oszacował, że koszty postępowania upadłościowego wyniosłyby ok. 5 mln 700 tys. zł, natomiast majątek spółki określono na ok. 803 tys. zł.
Plik do pobrania
wzór zgłoszenia wierzytelności
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Airport Łódź: wkrótce otwarcie nowego terminala
Katastrofa samolotu - nikt nie przeżył
Heathrow: czerwony dywan dla pasażerów
Nowe regulacje odnośnie praw pasażerów
Airberlin: rekord w wydajności paliwa
Linie lotnicze CSA zostaną w końcu sprzedane?
Kopernik widnieje nadal jako wiarygodne biuro w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki!
Gdzie Polacy kupują mieszkania?
Wpadka: pomylili biura podróży
Funclub nagrodzone tytułem Jakość Roku "Srebro"
Raport PZOT - co wybierali klienci
Tunezja: stan wyjątkowy przedłużony
Touroperatorzy zarobią na Euro?