TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






BUT wprowadza nowości w ofercie letniej

Biuro Usług Turystycznych BUT poinformowało o wprowadzeniu na rynek nowości w swojej letniej ofercie.


Jeżeli chodzi o nowości, do ofert touroperatora dołączyły takie propozycje jak:


  • Półwysep Gargano - skoncentrowany na połączeniu odpoczynku ze zwiedzaniem Neapolu i Pompei, San Marino i Vieste.
  • Hajduszoboszlo - wyjazd połączony z zabawą +wejście do Aquaparku.
  • Jezioro Garda - wyjazd dla osób nastawionych na zwiedzanie + chcących się pobawić w 4 parkach Rozrywki (Gardaland, Movieland Park, Caneva Aquapark i Parco Natura Viva)
  • Austria (Alpy dla Jaskiniowców)-wyjazd dla tych co kochają góry, piękne alpejskie krajobrazy, a przy okazji mają odwagę penetrować najsłynniejsze europejskie jaskinie.


Biuro rozszerzyło także ofertę wyjazdów do Grecji o Półwysep Peloponez z możliwością przelotu na miejsce zamiast przejazdu autokarem. W Złotych Piaskach touroperator poszerzył ofertę o nowe hotele.

Wraz z nową ofertą BUT wdrożył nową odsłonę strony internetowej. "Nowa strona została zbudowana całkowicie od podstaw, jej główną funkcją jest intuicyjność i łatwość poruszania się. Strona jest responsywna czyli dopasowuje się do rozdzielczości ekranów. Naszym zadaniem było ułatwienie klientowi wyboru i dopasowania do jego wymagań oferty, jak również możliwość szybkiego poinformowania znajomych o wyborze-dlatego strona ma wiele social mediowych wtyczek. Zmianie uległa grafika całej strony. Jako nowoczesna firma, mająca na uwadze trendy rynkowe i przede wszystkim naszą grupę docelową wiele czasu poświęciliśmy na stworzenie unikalnego wyglądu i dostosowanie interfejsu użytkownika do strony. Grafika strony jest dostosowana do rynku dziecięco-młodzieżowego, zawiera wiele zdjęć, ilustracji ukazujących nasze wyjazdy. Na stronie w mapie Europy, użytkownicy mogą w łatwy sposób sprawdzić miejsca naszych wyjazdów. W tej chwili jeszcze nie wszystko jest podłączone pod stronę, ale już za chwilę system będzie pomagał klientom w wyborze wyjazdu. Jeżeli jego celem wyszukiwań będzie konkretny kraj to poniżej oferty, którą obejrzy pokażą mu się podobne oferty z danego segmentu jego zainteresowań. Ruszyliśmy już z blogiem na stronie kochamwakacje.pl na którym zamieszczamy ciekawostki z krajów do których wyjeżdżamy i podaje więcej ciekawostek dotyczących wybranych lokalizacji" - tłumaczy Natalia Wyźnikiewicz, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży w Biurze Usług Turystycznych BUT.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
biuro usług turystycznych but oferta strona internetowa nowość sprzedaż




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję