TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann znalazł się wśród najsilniejszych marek Superbrands

W warszawskim Hotelu Sheraton odbyła się uroczysta gala, podczas której rozdano statuetki dla najlepszych marek na polskim rynku. Jedną z wyróżnionych firm jest Neckermann Polska.


Już po raz piąty międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 80 krajach wyłoniła marki, które odniosły największy sukces wypracowując najsilniejszą pozycję na rynku. - Cieszymy się z tak prestiżowego wyróżnienia, które świadczy o sile marki Neckermann i jej wysokiej pozycji w branży turystycznej. Zaufanie klientów jest dla nas największym wyznacznikiem sukcesu, a w tak trudnym okresie jakim były dwa ostatnie lata dla branży turystycznej ma szczególne znaczenie. - mówi Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.

Ideą projektu Superbrands jest identyfikacja i promowanie najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na świecie. We wszystkich krajach proces selekcji marek jest podobny i rozpoczyna się od stworzenia ich listy w oparciu o wyniki niezależnych badań konsumenckich. Po wstępnej selekcji, lista przekazywana jest sędziom wchodzącym w skład Rady Marek - niezależnego panelu ekspertów: dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawicieli największych firm. Członkowie Rady Marek oceniają kandydatów biorąc pod uwagę m.in. rozpoznawalność, wyrazisty wizerunek marki, stały rozwój i aktywne budowanie relacji z klientami. Najsilniejsze marki otrzymują tytuł Superbrands. W tegorocznej polskiej edycji konkursu najlepsze marki wyłoniono spośród blisko 3000 produktów i usług.

W tym roku, już po raz kolejny, tytuł Superbrands na rynku brytyjskim otrzymała marka Thomas Cook. Jeden z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group plc działa w Polsce pod marką Neckermann Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Superbrands Hotel Sheraton Neckermann Polska Magda Plutecka-Dydoń PR Manager Neckermann Polska Rada Marek Thomas Cook Group plc marki konsumenckie marki biznesowe koncerny turystyczne


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję