Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Zakopane dołączyło do akcji za pół ceny!
Zakopiańscy przedsiębiorcy wspólnie z władzami miasta postanowili zorganizować własną edycję popularnej akcji "za pół ceny". Promocyjny weekend to 15-16 października 2011 roku i odbędzie się pod hasłem "Spotkajmy się w Zakopanem - weekend za pół ceny!".
Choć w ostatnim czasie zakopiańska turystyka nie mogła narzekać na brak klientów, to górale już przygotowują się do mniej urodzajnego sezonu jakim jest jesień. Akcja ma być również próbą przełamania pojawiającego się stereotypu o drogim Zakopanem i "góralach, którzy wszystko przeliczają na dutki".
Władze Zakopanego chcą zachęcić do udziały w akcji wszystkich przedstawicieli branży turystycznej, właścicieli pensjonatów, hoteli, kwater prywatnych, restauratorów, właścicieli kawiarni, ale także firmy przewozowe, instytucje kultury m.in. galerie, muzea i kina.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odwiedzić stronę internetową www.zakopane.eu, następnie kliknąć w banner akcji (po prawej u góry), zapoznać się z regulaminem i zasadami zgłoszenia obiektu. Koniecznie trzeba dodać zdjęcia, wyróżniające naszą ofertę. Wypełnione oświadczenie, będące załącznikiem do regulaminu, po wydrukowaniu i podpisaniu należy dostarczyć na Dziennik Podawczy Urzędu Miasta lub przesłać jego skan na e-mail: spotkajmysie@zakopane.eu. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 września.
Do tej pory do akcji włączyły się m.in. cukiernia Samanta, grupa TRIP, Hotel Mercure, Tatrzańska Izba Gospodarcza, Hotel Tatra Chalet, Grand Hotel Nosalowy Dwór i Polskie Tatry. W ramach popularyzacji wydarzenia odbędzie się ogólnopolska kampania promocyjna, pojawią się m.in. spoty reklamowe w Radiu ZET.
Jednak promocję "za pół ceny" ostatnio stosuje tyle miast, iż można sądzić, że ona się przejadła. Jej główny cel - przyciągnięcie nowych turystów nie jest już takie pewny. Paradoksalnie, akurat w przypadku Zakopanego może się ona sprawdzić, gdyż część osób rezygnuje z wyjazdów do stolicy Tatr z powodu cen. Także wymiar wizerunkowy może być przydatny pod warunkiem, iż do akcji włączy się dużo firm (także z Krupówek) i przyjezdni nie będą mieli wrażenia, że muszą szukać igły w stogu siana. Stereotypy drożyzny są bardzo szkodliwe dla destynacji - a o górach i morzu to już od dawna krążą dowcipy takie jak np. "ceny w górach są wysokie, a nad morzem słone".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zakopane za pół ceny
[2011-09-22 12:41 80.52.226.*]
Jak za drogo w górach i nad morzem - zapraszamy na Mazury!!!! odpowiedz »
Zakopane za pół ceny
[2011-09-23 10:12 46.170.84.*]
Bardzo dobry pomysł! Szczególnie podoba mi się to, że Zakopane dziękuje za udany sezon turystom, którzy odwiedzili je latem. Fajne, przyjadadę całą rodzinką :-)
Emilka, Radom. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Net Holiday podwyższa kapitał i gwarancję
PKP InterCity rzuca 65 tys. tanich biletów
Samolot przeleciał przez Atlantyk na oleju po frytkach
Polskie sieci gastronomiczne wchodzą na amerykański rynek
II edycja Startup Fest: wśród finalistów znalazł się Trail.pl
Anna Dereszowska w katalogu Itaki
MSZ: ostrzeżenie dla polskich turystów
Ceny hoteli: Sopot droższy od Rzymu
Sheraton Conference Center & Spa w Sopocie - mamy nowego dyrektora
Pięciogwiazdkowa linia lotnicza z Warszawy