TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Uziemione samoloty nie zarabiają

Przemysł lotniczy wychodzi z recesji i szacuje się, że liczba pasażerów będzie rosła w szybkim tempie, co naturalnie oznacza większe zyski dla linii lotniczych.


W opinii ekspertów ze spółki Locatory.com, ożywienie gospodarcze przeniosło uwagę na innych problem, który coraz częściej dotyka branżę lotniczą - linie lotnicze codziennie tracą pieniądze z powodu uziemienia maszyn (AOG - Aircraft on Ground).

Według najnowszych danych, mniejsze linie tracą 20 tys. dolarów dziennie z powodu uziemienia maszyn. W krajach zachodnich problemy powodujące przestoje samolotów na ziemi są rozwiązywane przeważnie w ciągu 24 godzin, ale koszt takiej usługi może wynosi nawet 150 tys. dolarów za godzinę.

- Samoloty przynoszą zyski kiedy latają. Jednak każdego dnia linie lotnicze staja w obliczu niespodzianych problemów technicznych, których rozwiązanie kosztuje niebotyczne kwoty. Z powodu braku odpowiednich kontaktów w krajach zachodnich i skomplikowanej polityki celnej, w Rosji taka naprawa może trwać nawet 15 dni - komentuje D. Voskrosensky, wiceprezes ds. rozwoju Locatory.com

Izolowanie rosyjskiego rynku powoduje, że cena rozwiązania problemów z uziemionymi samolotami może być kilkakrotnie wyższa w porównaniu do średniej światowej. W Chinach np. kłopoty związane z uziemionymi samolotami rozwiązuje się w ciągu 24 godzin.

- Przestoje samolotów na ziemi będą poważnym problemem zarówno dla dużych, jak i dla małych firm. Aby przynajmniej częściowo wyeliminować ten problem, wyposażyliśmy naszą platformę w narzędzia bezpośredniej komunikacji, które pozwalają wysyłać jednocześnie zlecenia rozwiązania sytuacji AOG do wielu dostawców usług - mówi V. Vorobjovas, dyrektor ds. sprzedaży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
uziemione samoloty AOG Aicraft on Ground linie lotnicze przemysł lotniczy Locatory.com straty linii lotniczych przestoje samolotów problemy techniczne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję