TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Przewoźnicy wprowadzają nowe rozwiązania

Finnair wprowadza nowe udogodnienia i opracowuje aplikację mobilną w ramach programu kompleksowych zmian, mającego na celu ułatwienie klientom korzystanie z usług przed planowaną podróżą, jak i w trakcie lotu.


Na jesieni na rejsach długodystansowych udogodnienia obejmą pakiet Economy Comfort, w ramach którego powstanie nowa strefa w przedniej części klasy ekonomicznej. Przestrzeń na nogi będzie w niej poszerzona o ponad 10 centymetrów, zostaną zainstalowane nowe zagłówki, słuchawki, a pasażerowie otrzymają do dyspozycji osobisty zestaw podróżny. W klasie ekonomicznej będą wprowadzone także dodatkowe posiłki - w połowie lotu na rejsach odbywających się za dnia będą podawane dodatkowe przekąski, wybór win zostanie poszerzony o nowe rodzaje, a dodatkowo serwowane będzie wino musujące.

Pasażerowie klasy biznes wkrótce dostaną do dyspozycji nowy niezbędnik kosmetyczny. Projektowana jest także kolejna wersja systemu rozrywki pokładowej, zarówno dla klasy ekonomicznej, jak i klasy biznes. Nowy system będzie miał nowocześniejszy wygląd oraz bardziej intuicyjny i funkcjonalny interfejs. Będzie też udostępniać szerszy niż dotąd wybór filmów, programów telewizyjnych, gazet, magazynów i książek.

Na lotach długodystansowych w klasie ekonomicznej Finnair wprowadza Sky Bistro, z wyborem napojów i potraw sezonowych łączących w sobie smaki Europy i Azji. Klienci będą mogli kupić wybrany posiłek na pokładzie samolotu lub zamówić go z wyprzedzeniem na stronie internetowej przewoźnika.

Sky Bistro, które będzie dostępne na prawie wszystkich rejsach europejskich, zastąpi bezpłatne zimne przekąski oferowane dotąd podczas wybranych lotów europejskich trwających dłużej niż dwie godziny. Na wszystkich trasach we wszystkich klasach, kawa, herbata oraz firmowy napój Finnaira - sok borówkowy pozostaną bezpłatne.

Aplikacja mobilna Finnaira będzie dostępna na jesieni dla urządzeń Apple’a z oprogramowaniem iOS, a później także dla innych urządzeń mobilnych. Aplikacja została stworzona tak, by towarzyszyła pasażerom przez cały czas trwania podróży, udostępniając najświeższe spersonalizowane informacje na temat lotu oraz przechowując elektroniczną wersję kart pokładowych. Aplikacja może być też użyta do odprawy pasażerskiej, wyboru miejsc na pokładzie, zakupów podkładowych, zamawiania usług dodatkowych, otrzymywania informacji o najnowszych ofertach czy sprawdzania liczby punktów w programie Finnair Plus.

"W ostatnich latach przeprowadziliśmy szczegółowe ankiety pośród ponad 8.000 klientów z kluczowych rynków w Europie i Azji" mówi Jarkko Konttinen, wiceprezes Finnaira d.s. marketingu i rozwoju produktu. "Unowocześniamy nasze usługi, żeby lepiej spełniać oczekiwania i zaspokajać potrzeby naszych klientów. Przybliża nas to do naszego głównego celu, jakim jest wzrost wpływów z rynków azjatyckich i zdobycie pozycji najchętniej wybieranej linii lotniczej na trasach między Azją i Europą" - dodaje.

Wszystkie nowe usługi będą dostępne on-line już najbliższej jesieni. Pozostałe, wcześniej zapowiedziane udogodnienia to między innymi nowe fotele w klasie biznes rozkładane do pozycji w pełni leżącej − dostępne na niemal wszystkich trasach międzykontynentalnych, sauna oraz nowe łazienki z prysznicami w salonie Finnair Lounge na lotnisku w Helsinkach, a także nowy Premium Lounge − aneks dla posiadaczy kart Gold i Platinum programu Finnair Plus i innych klientów posiadających podobny status w liniach lotniczych sojuszu oneworld.

O wprowadzeniu nowych udogodnień dla pasażerów poinformował także Wizz Air. Przewoźnik udostępnił na swojej stronie internetowej narzędzie do uzyskiwania informacji o locie w czasie rzeczywistym. Dzięki niemu pasażerowie będą mogli sprawdzać status lotu, poprzez wyświetlenie wszystkich rejsów odbywających się danego dnia zgodnie z rozkładem i tych opóźnionych bądź odwołanych. Nowa funkcjonalność miała już swoją premierę w aplikacji Wizz Air na smartfony i, jak twierdzą przedstawiciele przewoźnika, obecnie cieszy się popularnością wśród użytkowników.

"Naszym celem jest dostarczanie pasażerom jak najmilszych doświadczeń na każdym etapie podróży. Chociaż Wizz Air odnotowuje wysoką punktualność lotów, czasami zdarzają się opóźnienia i utrudnienia. Wtedy najważniejsze jest szybkie i dokładne informowanie pasażerów o wszelkich zmianach. Dzięki nowej funkcjonalności do sprawdzania statusu lotu w czasie rzeczywistym, pasażerowie mogą kontrolować informacje o locie w dniu podróży. Początkowo to narzędzie było dostępne jedynie w aplikacji na smartfony, ale od dzisiaj wzbogaciliśmy o nie stronę internetową" - powiedział rzecznik prasowy Wizz Air, Daniel de Carvalho




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linia lotnicza przewoźnik wizz air finnair aplikacja mobilna strona internetowa daniel de carvalho Jarkko Konttinen




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję