Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Rewolucja w menu McDonalds?
Koncern McDonald`s, po tym jak zakończył trzeci kwartał z najsłabszym wynikiem finansowym od lat, zmienia strategię marketingową, by na nowo zachęcić klientów do kupowania "wołowych przysmaków". Zdaniem ekspertów, to właśnie brak nowości w menu restauracji przyczynił się zmniejszenia zainteresowania amerykańskich klientów.
Pomimo ekspansji sieci w kierunku kawiarnianych restauracji, poprzez wprowadzenie do oferty napojów McCafe, to Burger King Worldwide przyciągnął znacznie więcej klientów, dzięki swojej ofercie rodzinnych dań. W celu ograniczenia spadku sprzedaży, w ostatni kwartale koncern zdecydował się na urozmaicenie menu, wzbogacając ofertę o nieco bardziej wartościowe produkty. Jak wskazują ostatnie doniesienia o spadku wartości akcji aż o 14 procent, na niewiele się to jednak zdało.
Michael Kelter, analityk Goldman Sachs w Nowym Jorku podkreślił, że sieć już od dłuższego czasu "nie ma nic nowego do zaoferowania". Zrozumiałe jest, że w dobie tak różnorodnej oferty gastronomicznej, ciekawy klient "pójdzie gdzie indziej" - powiedział.
Przed nowym prezesem, Donem Thompson`em trudne wyzwania. To on zadecydował o wprowadzeniu "dolarowego menu". Zdaniem ekspertów nowy trend wcale nie zwiększy sprzedaży sieci. Owszem zachęci, ale tylko do mniejszych wydatków, a nie do większych zakupów. Gwoździem do trumny okazała się też nadmierna promocja i skupienie działań innowacyjnych wokół oferty napojów, zapominając o jedzeniu. Ponadto od czerwca do końca września McDonald`s miał w ofercie zaledwie dziewięć krótkoterminowych lub testowych dań, podczas gdy jego największy konkurent miał ich aż 20.
Idąc tym tropem McDonald`s zapowiada na 2013 rewolucję w menu. Póki co fani sprzedawcy Big Mac`ów, z utęsknieniem oczekują pojawienia się w ofercie corocznej kanapki McRib, oferowanej tylko przez określony czas.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Zadowolony LOT wprowadza trzecią klasę
Hotelik, pensjonacik - podejrzane zdrobnienia
Lagerfeld zaprojektował godło hotelu
Restauracja wypowiada walkę niepokornym kierowcom
Rosja: Zakaz palenia w miejscach publicznych
Branża turystyczna: nie jest źle
Najwyższe lotnisko na świecie już otwarte
Modlin dzieli się doświadczeniami
Nowa polisa ochroni twoich pasażerów
Deregulacja: rozłam w koalicji
Akt oskarżenia dla kierowcy autokaru
Gwiazdy OFF`a w hotelach Diament
Ile samolotów kupią przewoźnicy?