TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair - mniej skarg, mniej zagubionego bagażu

Ryanair opublikował statystyki za sierpień 2013, dotyczące obsługi klienta.


W sierpniu, irlandzki przewoźnik obsłużył ponad 9 milionów pasażerów:


  • 94% lotów z ponad 54,000 lotów wylądowało o czasie (rekord)
  • Mniej niż 1 skarga przypadająca na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2000 pasażerów
  • Tylko Ryanair gwarantuje najniższe ceny biletów oraz brak jakichkolwiek dopłat paliwowych
  • Ryanair lata przy użyciu najmłodszej, najbardziej ekologicznej i najczystszej floty
  • Ryanair zajmuje pierwsze miejsce w Europie pod względem punktualności lotów









Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair linie lotnicze obsługa klienta przewoźnik


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję