TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair na czas

Ryanair opublikował dane dotyczące swojej punktualności w okresie letnim. Średnia punktualność wyniosła 93% w miesiącach czerwiec, lipiec i sierpień, podczas których Ryanair wykonał 150 000 lotów.


W ciągu tych trzech miesięcy tylko 10 ze 152 000 lotów Ryanaira było anulowane. W okresie tym Ryanair przewiózł ponad 25 milionów pasażerów, z czego ponad 8 milionów w lipcu i sierpniu, osiągając swój nowy miesięczny rekord 8,9 miliona pasażerów (sierpień).





Stephen McNamara z Ryanaira powiedział: "Ryanair przewiezie w tym roku ponad 79 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie. Podczas okresu wakacyjnego Ryanair wykonał ponad 150 000 lotów, z czego rekordowe 93% było na czas, przewożąc ponad 25 milionów pasażerów, w tym rekordowe 8,9 miliona w sierpniu, naszym najlepszym miesiącu w historii."




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair statystyki dane raport punktualność na czas rozkład lotów wyniki okres letni lato lipiec sierpień punktualność rejs lot samolot linie lotnicze przewoźnik Stephen McNamara pasażer ruch pasażerski obsługa klienta




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję