Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. turystyki
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Poszukiwany pilot 14.10.2024 Krakow-Wygielzow, 20...
- Zatrudnię pilota wycieczek
- Szukamy Pracownika do sprzedaży usług...
- Specjalista ds turystyki
- Pracownik działu agencyjnego
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- AIRBUS.pl - domena na sprzedaż
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zobacz także
Wakacje przyszłoroczne nie zapowiadają się taniej
Nowa restauracja z Łodzi chwali się sukcesem
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
Nikt nie spodziewał się takiej reklamy Coca-Coli
Coca - Cola rozpoczęła nową kampanię telewizyjną. Motywem przewodnim jest ożywiona dyskusja na temat wpływu napojów gazowanych na zdrowie. Koncern odniósł się do problemu otyłości. Spot wyemitowały stacje CNN, MSNBC oraz Fox News.
Problem nadmiernego spożycia napojów gazowanych od lat zajmuje Amerykanów i uważany jest za główną przyczynę ich otyłości. Do tego stopnia, że burmistrz Nowego Jorku Michael Bloomberg zakazał ich sprzedaży w restauracjach, kinach i na arenach sportowych w porcjach większych niż pół litra. W ślad za nim chcą pójść inne amerykańskie miasta.
W odpowiedzi na krok polityka, Coca - Cola ostro zawetowała. "Wierzymy, że mieszkańcy Nowego Jorku są mądrzejsi, niż wydaje się Departamentowi Zdrowia. Nowojorczycy zasługują na lepsze traktowanie i mają prawo dokonywać wyboru napojów, jakie chcą zamówić" - napisali przedstawiciele koncernu do redakcji amerykańskich gazet i serwisów internetowych. Faktem jest, że nie wszyscy wiedzą ile faktycznie kalorii znajduje się w ulubionym przez nich napoju. Potwierdziły to badania - konsumenci wskazywali jakoby puszka coli miała 900 kalorii, podczas gdy w rzeczywistości jest ich 140.
Tematyka reklam puszczanych w USA oscyluje wokół przyczyn otyłości, wśród których jest nie tylko picie nadmiernej ilości napojów gazowanych ale przede wszystkim spożywanie kalorycznego pożywienia. Z kolei w Brazylii z emitowanego spotu dowiemy się jak spalić 123 kalorie, których dostarcza napój Coca-Cola.
Koncern podkreśla, że od kilku lat dokłada wszelkich starań, aby klienci byli rzetelnie informowani o składzie i kaloryczności coca - coli. Z powodzeniem sprzedają nisko- i bezkaloryczne wersje napoju. Mimo to od 1998 obserwowany jest spadek zainteresowania konsumentów napojami gazowanymi.
Poniżej wersja reklamy emitowana w Brazylii:
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska
Dokąd polecieli Polacy z Join
Ceny wycieczek delikatnie w
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Niskie zadowolenie klientów w
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Gdzie polecą Polacy na Święta i Nowy
Maroko promuje swoją kulturę w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
Wizz Air chwali się 100 milionami
Airhelp ocenił linie i
PLL LOT: będzie w końcu strajk?
Rok sukcesu wrocławskiego lotniska
Certyfikat dla Twojego hotelu - prawda czy fałsz?
Przewoźnik lotniczy ogłasza konkurs
Babimost zaprasza linie lotnicze do siebie
Nowa infrastruktura na lotnisku
Boeing: prognozy na najbliższe 20 lat przewidują rozrost rynku samolotowego
Itaka wprowadza nową destynację
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży?
Gessler: Widzowie zahipnotyzowani?
Hotel nie zapłaci pracownikom?
AirBerlin przystępuje do sojuszu One World
Grecja znów strajkuje - MSZ ostrzega
Jakie pokoje wybierano w marcu w hotelach?
Promy na trasie Dover - Calais pływają już 190 lat
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
PILNE!!Pismo dotyczące kas fiskalnych!!