Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
Zobacz także
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
LOT: ponad milion pasażerów w lipcu
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy wyjeździe
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Nikt nie spodziewał się takiej reklamy Coca-Coli
Coca - Cola rozpoczęła nową kampanię telewizyjną. Motywem przewodnim jest ożywiona dyskusja na temat wpływu napojów gazowanych na zdrowie. Koncern odniósł się do problemu otyłości. Spot wyemitowały stacje CNN, MSNBC oraz Fox News.
Problem nadmiernego spożycia napojów gazowanych od lat zajmuje Amerykanów i uważany jest za główną przyczynę ich otyłości. Do tego stopnia, że burmistrz Nowego Jorku Michael Bloomberg zakazał ich sprzedaży w restauracjach, kinach i na arenach sportowych w porcjach większych niż pół litra. W ślad za nim chcą pójść inne amerykańskie miasta.
W odpowiedzi na krok polityka, Coca - Cola ostro zawetowała. "Wierzymy, że mieszkańcy Nowego Jorku są mądrzejsi, niż wydaje się Departamentowi Zdrowia. Nowojorczycy zasługują na lepsze traktowanie i mają prawo dokonywać wyboru napojów, jakie chcą zamówić" - napisali przedstawiciele koncernu do redakcji amerykańskich gazet i serwisów internetowych. Faktem jest, że nie wszyscy wiedzą ile faktycznie kalorii znajduje się w ulubionym przez nich napoju. Potwierdziły to badania - konsumenci wskazywali jakoby puszka coli miała 900 kalorii, podczas gdy w rzeczywistości jest ich 140.
Tematyka reklam puszczanych w USA oscyluje wokół przyczyn otyłości, wśród których jest nie tylko picie nadmiernej ilości napojów gazowanych ale przede wszystkim spożywanie kalorycznego pożywienia. Z kolei w Brazylii z emitowanego spotu dowiemy się jak spalić 123 kalorie, których dostarcza napój Coca-Cola.
Koncern podkreśla, że od kilku lat dokłada wszelkich starań, aby klienci byli rzetelnie informowani o składzie i kaloryczności coca - coli. Z powodzeniem sprzedają nisko- i bezkaloryczne wersje napoju. Mimo to od 1998 obserwowany jest spadek zainteresowania konsumentów napojami gazowanymi.
Poniżej wersja reklamy emitowana w Brazylii:
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
PLL LOT: będzie w końcu strajk?
Rok sukcesu wrocławskiego lotniska
Certyfikat dla Twojego hotelu - prawda czy fałsz?
Przewoźnik lotniczy ogłasza konkurs
Babimost zaprasza linie lotnicze do siebie
Nowa infrastruktura na lotnisku
Boeing: prognozy na najbliższe 20 lat przewidują rozrost rynku samolotowego
Itaka wprowadza nową destynację
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży?
Gessler: Widzowie zahipnotyzowani?
Hotel nie zapłaci pracownikom?
Środki unijne wspierają rozwój polskiej turystyki
AirBerlin przystępuje do sojuszu One World
Grecja znów strajkuje - MSZ ostrzega
Jakie pokoje wybierano w marcu w hotelach?
Promy na trasie Dover - Calais pływają już 190 lat
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
PILNE!!Pismo dotyczące kas fiskalnych!!