TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotel nie zapłaci pracownikom?

Czy zatrudnianie personelu hotelowego na zasadzie outsourcingu może sprowadzić problemy? Okazuje się, że tak.


Radio TOK FM przedstawia historię konfliktu pomiędzy DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw a jedną z agencji pracy tymczasowej, której pracownicy obsługiwali właśnie ten hotel.

Jak podaje radio, po miesiącu pracy hotel zrezygnował z pracowników, odmawiając agencji zapłaty za ten okres. Agencja z kolei nie zapłaciła pracownikom. Sprawa jest kontrowersyjna, zwłaszcza że według mediów, zarzuty odnośnie jakości świadczonej pracy pojawiły się dopiero po miesiącu, a konkretnie przy wystawieniu przez agencję faktury. Więcej szczegółów na stronie www.tokfm.pl

Ciekawe, czy sprawa znajdzie swój finał w sądzie, czy stronom uda się dojść do porozumienia? Zatrudnianie przez agencję pracy tymczasowej z jednej strony pozwala na obniżenie kosztów, z drugiej jednak, jest to zawsze ryzyko. Przedsiębiorca w takiej sytuacji nie ma wpływu na selekcję ludzi, którzy będą pracować w jego obiekcie. Warto zauważyć także sporą rotację pracowników tymczasowych. W hotelu, jak i w wielu innych branżach, dla pracodawcy istotne jest posiadanie zgranej ekipy, która będzie sprawnie wykonywać powierzone zadania.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hilton hotel Warszawa praca tymczasowa konflikt outsourcing


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję