TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Znana marka hotelowa znika z Polski

Tylko do 19 marca hotel Hyatt Regency Warszawa będzie działał w ramach międzynarodowej sieci hotelowej Hyatt. Po tym czasie ta marka zniknie z Polski. Sam hotel jednak nie przerwie działalności. Pod jaką marką będzie działać od 20 marca - nie wiadomo.


Właścicielem hotelu jest spółka Cosmar Polska, która posiada włoski kapitał. Obiekt został wybudowany w 2001 roku. Na dzień dzisiejszy dysponuje on salami konferencyjnymi, włoską restauracją Venti-tre oraz lobby barem Łazienki Longue. W hotelu znajduje się też Holmes Place Premium Club o powierzchni 1,2 tys. mkw. z podgrzewanym basenem, suchą sauną, urządzeniami gimnastycznymi a także pokojami zabiegowymi, w których można skorzystać z oferty masaży i zabiegów pielęgnacyjnych.

Obiekt mieści się przy Trakcie Królewskim, obok ambasady Rosji. Gościli w nim między innymi Dmitrij Miedwiediew oraz Angela Merkel. Hotel stanowi też bazę polskich piłkarzy, którzy zbierają się tam przed meczami.

Chociaż sam Hyatt określa się jako luksusowy to oficjalnie jest hotelem 4-gwiazdkowym. Przez długi czas hotel posiadał tylko 3 gwiazdki, ponieważ do pokoi nie chciano dostawić drugiego fotela, a tego wymagały przepisy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hyatt hotel Warszawa koniec znika nie będzie luksus marka sieć


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję