Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Nowa kawiarnia w Warszawie
W październiku przy ul. Pięknej 19 w Warszawie została otworzona kawiarnia Organic Coffee & more. Jak przekonują jej właściciele, wszystko, co można kupić w kawiarni jest w 100% ekologiczne certyfikowane, począwszy od przypraw, poprzez kawę, ciastka, kanapki oraz sałatki, a skończywszy na ciastach i tartach na słodko i słono.
Espresso na bazie kawy z certyfikatem ekologicznym oraz Fairtrade kosztuje 7 zł, koszt kanapek na zimno lub ciepło waha się w granicach 8 - 14 zł.
"Taki był pomysł. Przyjęliśmy na siebie rolę trochę pionierską - sprawienie, by żywność ekologiczna była dostępniejsza i przystępniejsza cenowo to jeden z naszych celów. Chcemy, by nasi klienci mieli wybór: równie smaczne lub smaczniejsze menu w takiej samej lub odrobinę wyższej cenie niż konwencjonalna żywność, ale zdecydowanie zdrowiej. Oczywiście - wiąże się to z przełamaniem pewnego stereotypu. Zdajemy sobie też sprawę, że za chwilę pojawią się pytania o rentowność. Nie ukrywamy, że mamy zdecydowanie niższą marżę - żywność ekologiczna jest bardzo droga. Dlatego w swoim planie rozwojowym zakładamy po prostu skalowanie biznesu; powstawanie kolejnych kawiarni i to już w najbliższej przyszłości. To szansa na wypracowanie choć trochę mniejszego food cost" - mówi James Hancock, właściciel firmy zarządzającej kawiarnią.
"To pierwsze miejsce tego typu w naszym kraju. Istnieją punkty, które oferują produkty ekologiczne, ale jest to mocno ograniczony wybór - np. tylko soki lub sama kawa. W naszej kawiarni wszystko jest z certyfikatem. W dodatku - pokazujemy to na każdym kroku. Na ścianach powieszone są certyfikaty naszych dostawców, więc każdy gość może nas sprawdzić. To chyba jedyny sposób, by udowodnić, że jesteśmy prawdziwi w swoim koncepcie. Docieramy ze swoją ofertą nie tylko do ludzi świadomych zalet żywności bio, ale również do każdego innego człowieka, który chciałby odżywiać się choć odrobinę zdrowiej niż do tej pory. Stąd nieprzypadkowa lokalizacja pierwszej kawiarni - w samym centrum Warszawy. Grupą docelową są również rodzice z dziećmi - sami jesteśmy rodzicami i zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielu chciałoby, by ich dzieci jadły zdrowiej. W naszych kawiarniach dajemy im taką gwarancję" - dopowiada Ewelina Błaszczyk, współwłaścicielka.
Firma zakłada dalszy, sieciowy rozwój. Wkrótce powstaną kolejne punkty - planowane są na Mokotowie i Wilanowie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Spór restauratora z miastem trwa
Turyści muszą uważać na nowe dowody
Solarmed - problem z zaliczkami
Tanie bilety? Kiedy kupić podpowie Ryanair
Orbis zbuduje nowy hotel w Krakowie
Będzie łatwiej o wizy do Schengen?
Nietypowe połączenia zdobędą serca klientów?
Władze lotniska Ławica proponują ugodę mieszkańcom okolicznych terenów
Eurolot: z Wrocławia do Zadaru