Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Turystyczny Turcja
- Poszukujemy pilota do Włoch
- Praca w Turcji
- Doradca klienta d/s turystyki
- Secretary/Information Officer Warsaw
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- Specjalista ds. Turystyki Travelplanet Wrocław
- Biuro Podróży - Specjalista ds Sprzedaży Usług...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich: kierowca-przewodnik
- ekspert d/s sprzedaży turystyki katalogowej
Nowy program lojalnościowy w kawiarniach coffeeheaven
Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven.
Ten program premiuje całą ofertę, bez wyjątku. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 0,5 punktu.
Jak wyrobić kartę?
Kartę można także zarejestrować na stronie internetowej lokalu. Dzięki takiej rejestracji Klienci uzyskują dodatkowe korzyści: ekstra punkty w dniu urodzin, specjalnych okresach promocyjnych czy punkty premiowe za specjalnie dedykowane dla konkretnego Klienta promocje. Rejestracja jest też bardzo przydatna w przypadku zagubienia karty. Wszystkie dotychczas zebrane przez nas punkty są przypisywane do naszego konta, więc można je bez problemu przenieść na nową kartę. Dzięki stronie WWW, każdy ma dostęp do swojego konta - liczby zgromadzonych punktów, historii wizyt w coffeeheaven oraz bieżących informacji o programie.
Strona wizualna
Karty wstępują w trzech wariantach graficznych do wyboru - korespondujące z chwilami wartymi celebracji, stanowiącymi motywy komunikacji zewnętrznej programu. Chwila wytchnienia dla siebie, udane negocjacje biznesowe i zakupowe szaleństwa z przyjaciółkami tworzą zestaw, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie www.mycoffeeheaven.pl oraz w kawiarniach coffeeheaven.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Program lojalnościowy coffeeheaven
[2011-11-05 22:31 89.76.197.*]
Nie wiem w jaki sposób Coffeeheaven dba o swoich klientów jeśli chodzi program lojalnościowy. Jako, że jestem częsta bywalczynią tej kawiarni używałam karty stałego klienta która wcześniej oferowała 1 kawę gratis za 10 kupionych. Teraz oferta się zmieniła i stały klient traci na tym. Teraz za kupioną kawę za powiedzmy 10zł dostajemy 5 punktów, co jest równoważne z 50gr. Nawet jeśli kupię 10 takich kaw na swoim koncie będę miała 50 punktów, czyli 5zł - a za to już kawy nie kupię!!! I to się nazywa troska o klienta? I gdzie jest te 70% klientów, którzy ocenili pozytywnie ten program??? odpowiedz »
Dział gastronomia:
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dla turystów:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Starsze aktualności:
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Accor publikuje wyniki za 2023
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Turyści muszą uważać na nowe dowody
Solarmed - problem z zaliczkami
Hotele i ośrodki wczasowe na sprzedaż
Nietypowe połączenia zdobędą serca klientów?
Władze lotniska Ławica proponują ugodę mieszkańcom okolicznych terenów
Eurolot: z Wrocławia do Zadaru
Podhale: przeładowane busy to norma
Daj paragon, nie daj się fiskusowi!