TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Szkolenia dla hoteli spa & wellness

We wrześniu startuje jesienna edycja cyklu szkoleń serwisowo-marketingowych adresowanych do hoteli oraz obiektów wellness & spa. Projekt jest organizowany przez Branżową Fundację Proedukacyjną Polska Akademia Gościnności.


Dzięki dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi 430 zł brutto (zamiast 1650 zł), a cena uczestnictwa obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.

Pierwsze szkolenie w edycji jesiennej odbędzie się w dn. 09-10.09.2013 r. w Kołobrzegu w Hotelu Marine, a kolejne szkolenia odbędą się w następujących regionach i terminach:


  • 16-17.09.2013 - Zakopane / Grand Hotel Stamary Wellness & Spa,
  • 23-24.09.2013 - Lidzbark Warmiński / Hotel Krasicki,
  • 07-08.10.2013 - Długopole-Zdrój / Hotel Medical Spa Dwór Elizy,
  • 14-15.10.2013 - Nałęczów / Hotel Termy Pałacowe Nałęczowianka
  • 04-05.11.2013 - Gdańsk / Hotel Gdańsk,
  • 18-19.11.2013 - Białka Tatrzańska / Hotel Bania Thermal & Ski.


Szkolenia są organizowane głównie z myślą o personelu menedżerskim i serwisowym polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną, a w szczególności adresowane są do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży, a także recepcji i działu wellness & spa.

Warsztaty będą miały formę ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będą mieli okazję wypracowania konkretnych standardów i narzędzi przydatnych dla swojego obiektu.

Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:

  • kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
  • umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
    kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
  • umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
  • umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej - czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.


Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria. Kontakt z organizatorem szkoleń jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20, 533 405 450 lub adresem e-mail info@hospitalityroyal.com




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
szkolenie spa&wellness Polska Akademia Gościnności Ministerstwo Sportu i Turystyki Kołobrzeg Gdańsk warsztaty turystyka zdrowotna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję