TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Honorowy konsulat Ukrainy w Rzeszowie

W Rzeszowie otwarto honorowy konsulat Ukrainy, który obejmie swoim zasięgiem Podkarpacie.


Honorowy konsul, Jerzy Krzanowski, chce położyć szczególny nacisk na współpracę przedsiębiorców z obu państw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
honorowy konsulat Ukrainy w Rzeszowie podkarpackie Rzeszów Małopolska Jerzy Krzanowski polsce ukraiński konsul


Komentarze:

    • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

      [2005-12-02 10:02 999.999.999.*]

      Dnia 30.11.2005 przekraczałem w/w przejście czekałem 26 godz,i to nie z powodu dużej liczby samochodów a z omijania kolejki bocznymi polnymi drogami,za zgodą straży granicznej oraz jazdą pod prąd drogą w stronę Lwowa i to za zgodą Policji.Straż graniczna widziałem na własne oczy pobiera opłaty za ten proceder,normalni ludzie Ukraińcy i Polacy na tym cierpią przez omijanie kolejki przez łobózów i przemytników.Slimacze tempo odprawy przez stronę ukraińską jest normą.Panie konsulu ja wiem że nie może Pan tego zmienić z dnia na dzień ale to można zrobić, poprzez eliminację tych zjawisk dla dobra uczciwych ludzi,łobuzom i przemytnikom stop.   odpowiedz »

      • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

        [2006-08-31 17:21 83.11.131.*]

        to jest normalka. polacy boją się brać w łape bo wiadomo...nogą wylecieć z roboty.
        a ukrainca kto zwolni? inny łapówkarz ?

        identycznie jest na przejsciu w Użgorodzie! bierze każdy i puszcza bokiem :(   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2006-10-07 10:52 83.2.93.*]

          jestem mieszkancem korczowy jak cos ci niepasuje to poco jeździsz na przemyt. Zalisz sie bo niechcą brac taka ich praca facet.   odpowiedz »

          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

            [2007-04-23 10:58 83.18.63.*]

            zgadzam się z mieszkańcem Korczowej poco jedziesz jak wiesz jak tam jest? moim zdaniem nie jest źle. mam jeszcze pytanie jak tam dzisiaj kolejka?? dziękuje   odpowiedz »

            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

              [2007-06-13 13:18 212.160.111.*]

              facet jesli jestes przemytnikiem jak okreslasz to plac:lapowy i za niedozwolone praktyki.oprocz ciebie przemytniku granice przekraczaja turysci i ci ktorzy jezdza na zakupy-roznica cen i przewoza ilosci towarow prawem dozwolene za co oni maja placic,ponadto przy przejsciach granicznych po stronie Ukrainskiej grasuja bandy,ktore wymuszaja dodatkowe oplaty bo jak nie to uszkodza auto.ty pacanie cieszysz sie z tego ale innym to doskwiera.powiesz ze mozna nie jezdzic i na pewno masz troche racji ale w tym wszystkim nie o to chodzi,ty zapewne i tak tego nie zrozumiesz wynika to z twoich wypowiedzi.jestes nadwyraz ograniczony intelektualnie.dziwi mnie tylko fakt,ze ukrainskie sluzby,ktorych zadaniem jest ochrona obywateli rowniez innych narodowosci nie podejmuja stosownych dzialan.ci wyludzacze dzialaja pod przykrywka "waludczykow" w razie czego to nie oni,oni sprzedaja walute,notabene robiac niezdrowa konkurencje wlasnym i naszym kantorom,ktore placa podatki.   odpowiedz »

              • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                [2007-06-14 23:46 83.14.14.*]

                tam jest katastrofa na tej granicy>>>>>>   odpowiedz »

                • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                  [2007-06-17 11:36 83.2.93.*]

                  odnosząc sie do wypowiedzi jaśnie moznego cytuje"facet jesli jestes przemytnikiem jak okreslasz to plac:lapowy i za niedozwolone praktyki.oprocz ciebie przemytniku granice przekraczaja turysci i ci ktorzy jezdza na zakupy-roznica cen i przewoza ilosci towarow " To po jaką nedze jedzie na Wschód ? Jedzie poto aby cos przemycic nieiwerze ze każdy wiezie regulaminowa paczuszke i dopuszczalna licze wódki. Po opłaceniu cła cena jest wieksza niz w polskich hipermarketach.   odpowiedz »

                  • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                    [2007-06-22 09:19 212.160.111.*]

                    ty pacanie dalej nic nie rozumiesz poniewaz odnosisz to wszystko do wlasnej osoby,zajales sie przemytem papierosow i wodki i uwazasz,ze nic wiecej nie mozna tam kupic.moim zdaniem powinienes placic duzo,duzo wiecej.byc moze zajma sie toba odpowiednie sluzby-pewnie ten proceder uprawiasz od dluzszego czasu i na duza skale i to co robisz stalo sie u ciebie norma,uwazasz,ze sprzedaz przywiezionego paliwa,papierosow,wodki to tak ma byc.a to nieprawda.przekonasz sie o tym jak cie namierza i zloza ci wizyte.ciekawe co powiesz?pewnie nie to,ze wyjezdziles przywiezione paliwo,wypaliles wszystkie papierosy,wypiles "moze"wodki-nie masz na to czasu.uwazaj bo po twoich wypowiedziach juz cie obserwuja   odpowiedz »

                  • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                    [2007-12-17 16:59 83.14.141.*]

                    Kto dziś (14 grudnia 2007) pracuje na przejściu w Korczowej? Nie chcę trafić na nadgorliwego celnika. Ma jakieś27 lat.   odpowiedz »

                    • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                      [2008-02-07 17:17 83.11.180.*]

                      witam. może ktoś napisać czy jeżdżą już Ukraińcy do Polski w wiadomym calu, czy dalej czekają na wizy. Proszę o szybką odp i z góry dziękuję.   odpowiedz »

                      • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                        [2008-06-09 11:33 212.160.111.*]

                        palancie !
                        obowiazek posiadania wizy jest konieczny! inaczej przyjada do nas takze
                        zlodzieje i bandyci ! a ktore sluzby nas uchronia przed nimi ?? zastanow sie
                        gleboko nad tym.twoj partykularny interes mamy gleboko w dupie.
                        zrozumiales imbecylu???   odpowiedz »

                        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                          [2009-12-18 16:55 77.114.209.*]

                          popieram!!!!   odpowiedz »

                          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                            [2011-08-21 11:19 94.42.61.*]

                            Witam planuję przekroczyć przejście KORCZOWA, w celu wycieczkowego , do tej pory przekraczałem w Krościenku Wyżnym ,i mam pytanie jaki tam panuje system , kolejki i kiedy trzeba dać w łapę .pozdrawiam
                            kar.   odpowiedz »

                        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                          [2010-01-03 12:10 80.239.242.*]

                          Sluchaj zlodziej to ty pierdolo zapomniales jak w Ukraine jezdzili po wodke papierosu. Co jestes juz polakiem czu kurcze juz Europejczukam Dupe lizez. Jedz do niemec i do Franziji i za groszu prazuj. Tam twoj narud tez za zlodzieje sie liczu. To zamknij swojom morde bo smierdzi.   odpowiedz »

                          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                            [2010-03-16 14:44 88.199.233.*]

                            Który z Czarnych to Dalmatyńczyk? Podobno ciul z niego... Ostatnio samochód kumplom zabrał.   odpowiedz »

                            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                              [2010-03-16 14:47 88.199.233.*]

                              Tak, młody jakiś.   odpowiedz »

            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

              [2008-05-01 11:26 83.15.4.*]

              witam wie ktos moze jak dzisiaj kolejka   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2008-09-15 17:08 212.76.37.*]

          Tak jest te przejście to padaka tiry stoja w gigantycznych kolejkach. Jeszcze mnóstwo wsiarzy kazdy tylko patrzy gdzie sie tu wpierdolic przed kogo zero kultury w tych osobówkach (nie kazdy). A jak sie stoi ze 3h bo tak stalem to 10min to nie ma różnicy. A poza tym wszystko nie czytelne źle oznaczone ogolnie NIKT NIC NIE WIE o wiedza tylko okoliczni miejscowi bo oni przekraczaja granice w kolko to wiedza co i jak. Ukranicy robia lache zeby przepuśćić do siebie i zeby wpuśćić korupcja ogromna!!! Ci Ukraincy to tylko czekaja zeby im cos dac. Jedna wielka lipa hhe DObrze ze Polska jest w Unii ! A ukraina to kazdy robi co do niego nalezy i kady wali w czape!   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2008-12-31 18:48 94.40.19.*]

          czy ktoś wie może jak nazywa się celnik o pseudonimie "Rękawiczka"?   odpowiedz »

          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

            [2009-01-02 12:07 94.40.19.*]

            rękawiczka to jest Rudy:)   odpowiedz »

            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

              [2009-01-05 15:50 94.40.19.*]

              dzięki   odpowiedz »

            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

              [2010-01-03 13:02 79.139.57.*]

              Heh Rudy Grzegorz :)   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2010-03-11 09:37 77.253.187.*]

          Wychodzi na to że jedyny uczciwy celnik to Darek Szworak brawo tak dalej. A kiedy pójdą siedzieć Pudzian, Traktorzysta, Kalmar, Ołówek itd. ? Jeżeli tam jest takie bagno jak to opisali w Faktach i Mitach to nie dziwię się coraz liczniejszym głosom by wreszcie Polskę podzielić na wschodnią i zachodnią . Jak tam można mieszkać ? średniowiecze. Nie wszyscy jeżdżą tam po papierosy i alkohol. ( generalnie nie dobre , co z tego że tanie jak nie idzie tego palić ) Cyrk Cyrk Cyrk.   odpowiedz »

          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

            [2010-03-22 16:12 95.49.230.*]

            macie cos wiecej o członkach tej mafi ? jakies nazwiska ?   odpowiedz »

            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

              [2010-04-02 20:20 213.238.83.*]

              Jeżeli pytasz służbowo to zadzwoń do redakcji Fakty i Mity. Tam jest wszystko   odpowiedz »

            • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

              [2010-06-07 21:53 79.139.57.*]

              Kto pyta o nazwiska?
              Chetnie sypne nimi jak z rękawa :)
              Znam te tereny jak wlasna kieszen-sami jezdzilismy wiec wiem co mowie i co widzialam-widzialem przez te lata :)
              Pzdr.   odpowiedz »

              • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

                [2010-07-25 11:37 89.230.89.*]

                  odpowiedz »

          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

            [2010-11-08 15:09 95.49.167.*]

            No cóż jestem osobą która też czasem jeździ po paliwo i proszę mi powiedzieć czy jest sposób na celników na Ukrainie, wszyscy biorą oficjalnie, a jezeli nie dasz to masz przewalone.A moze im się trzeba trochę postawić, traktuja Polaków jak śmieci.   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2010-05-13 09:20 95.49.229.*]

          czytając waszę wypowiedzi można powiedzieć tylko to że POLAK POLAKA jak by mógł to by zabił.... a w tym samym czasie ukrainiec czerpie z tego jakieś korzyści ... nie rozumiem po co te wyzwiska wkońcu mieszkacie w jednym kraju... a to że dzieje się na przejsciu tak a nie inaczej to nie nasza wina tylko tych którzy powinni być za to odpowiedzialni a nie są ( np. kolejki tirów) jesli komuś coś nie pasuje to niech nie jezdzi tam a jesli ma zamiar jezdzić to niech "zamknie" buzię i jedzie.... czasami faceci są gorszymi "dewotkami" niż kobiety ..byleby tylko coś mówić ... miłego dnia.   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2010-10-03 13:53 83.68.95.*]

          przekraczalem wczoraj granice na tym cholernym przejsciu i co ? DNO SYF KILA I MOGILA ,jak tak moze wygladac praca ludzi w sluzbie celnej i strazy graniczne chamstwo ,chamstwo i lenistwo kto tymi sluzbami zarzadza powinien byc zwolniony za takie podejscie do ludzi ,jego podwladnych ,zeby sie czlowiek wkur.... ze przez takich gamoni musze czekac 5 godzin na wjazd ,spoznic sie do pracy byc zmordowany czekaniem,i to w kraju UE.Zadnych glupich tlumaczen nie przyjmuje do wiadomoscize strony tych obobokow-wkurw.wycieczkowicz z maloplski   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2011-03-30 09:44 78.8.89.*]

          Witam
          Chciałabym pojechać na Ukrainę w celach turystycznych. Jaką porę dnia, miesiąca, roku wybrać żeby ograniczyć kolejkę do minimum? Również na powrót do Polski. Czy może wybrać inne przejście graniczne?
          Piszecie tu też o jakiś łapówkach... czy jadąc całkowicie na legalu trzeba też się liczyć z tego typu problemami?
          Z góry dziękuje wszystkim zorientowanym za pomoc ;)   odpowiedz »

          • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

            [2011-04-19 10:21 178.42.226.*]

            W lipcu ubiegłego roku pojechałem zaprzęgiem ( skoda Octavia + przyczepa campingowa Adria 400C) na Ukrainę, a konkretnie w pasmo Czarnohory do miejscowości Wierchowyna. Granicę w obie strony przekraczałem w Hrebennem-Rawie Ruskiej . na Ukrainę wjeżdżałem około godz. 3.00 w nocy ( naszego czasu). Po stronie Polskiej była kolejka Ukraińców, którą obywatele Unii Europejskiej omijają i wjeżdżają przejściem dla obywateli UE (tam kolejek nie ma). Po stronie polskiej odprawa trwa około 15 minut maksymalnie. Dłuższa jest po stronie ukraińskiej, gdzie obowiązuje archaiczny system karteczkowy ( talończyki). Niemiej jednak granicę przekraczałem już po około 1 godzinie. Problemem jest powrót. Na granicy byłem około godz. 15.00 (naszego czasu). Kolejka koszmarna. Brak osobnego przejścia dla obywateli UE. Praca celników i pograniczników ukraińskich bardzo opieszała. Na polską stronę przejechałem po około 4 godzinach stania i posuwania się w żółwim tempie w 35 stopniowym upale. Nie wiem jak jest na innych przejściach, ale podejrzewam że podobnie.   odpowiedz »

      • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

        [2010-01-05 08:01 77.112.53.*]

        Masakra, wjechałem busem na wage o 4:45 rano, przede mną był tylko 1 tir...jest 9 rano i nikt nie moze mi otworzyc karnetu ATA, bo teraz nagle zaczeli przepuszczac tiry...należy zapomnieć o interesach na wschodzie.   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2010-01-09 22:22 88.199.116.*]

          Człowieku ty jeszcze nie widziałeś jak polski celnik odprawia.Wszyscy Ukraińcy jadą do Polski a Polak jedzie na kanał.Od Ukraińców biorą w łapę,a od Polaka się boją brać.Ostatnio stwierdzili że muszą wyeliminować Polaków z przejścia.Na tej granicy jest jedna wielka mafia.Ukrainiec bierze,ale odprawia,a Polak ma to w du..... .   odpowiedz »

      • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

        [2010-03-11 09:27 77.253.187.*]

        Super jaja. Takiego cyrku nigdzie nie widziałem. Po co tam jechać ? a pozwiedzać, zobaczyć co nie co. Nie każdy jeździ po papierosy ( nie dobre ) i po alkohol. Zresztą to żaden zarobek może większe ilości. Brakuje tu straży granicznej z zachodniej granicy byłby porządek jak i Policji. Na zachodniej w *) % każdy pilnuje każdego i nie ma tylu przekupnych co tutaj. Ciekawe jaka będzie reakcja na artykuł w Faktach i Mitach. Po czymś takim tylko odsiadka i to by było naprawdę wskazane. Jednak są dwie Polski chyba Czas ten kraj podzielić.   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2010-03-12 09:22 87.205.183.*]

          bzdury   odpowiedz »

        • drogowe przejście graniczne KORCZOWA 

          [2012-03-13 23:23 194.44.24.*]

          ta "zelena smuga" to jakieś jaja do kwadratu. Jeżdżę bardzo czesto przez to przejscie graniczne i mam nieodparte wrazenie że szybciej odpraiwani są ci stojący na "czerwonych pasach". To jest niestety chyba typowe dla Ukrainy - robienie jakiś pozorów . to co sie dzieje na tej granicy RP woła o pomstę.
          Trzeba być cwaniakiem, jechać niezłą furą i wiedzieć komu zapłacić i wtedy można przekroczyc tą pieprzoną granicę w 30 min. Nie wiem o czym zatem informuje Pan Konsul Ukrainy z Rzeszowa? Chyba że on nalezy właśnie do tych "wybrańców" o których wyżej napisalem?
          Oczywiście cały niniejszy opis dotyczy wjazdu z Ukrainy do Polski bo z Polski do Ukrainy dzięki temu że jest pas dla UE jest OK.   odpowiedz »

    • Honorowy konsulat Ukrainy w Rzeszowie 

      [2007-06-21 16:41 81.190.103.*]

      Konsulat już jest i Pan Krzanowski teraz dopiero zaleje całą Ukrainę swoimi krzesłami.   odpowiedz »

    • Honorowy konsulat Ukrainy w Rzeszowie 

      [2007-06-22 09:37 212.160.111.*]

      tak,tak to racja,wystarczy przyjzec sie kto czesto przekracza granice i wysnuc wlasciwe wnioski a tych co biora wywalic na zbity pysk na ukrainie i w polsce sa zesze bezrobotnych,przeszkolic i wymieniac az do skutku.napewno szybko by sie zmienilo.wywalac tych na gorze i na dole jako ze rybka psuje sie od glowy   odpowiedz »

    • szczegolny nacisk 

      [2008-06-09 11:21 212.160.111.*]

      szanowny panie konsulu !
      mysle ,ze jak polozy pan szczegolny nacisk na likwidacje brania "tradycji" i likwidacje nielegalnie handlujacych waluta w obrebie przejsc granicznych co sie przyczyni do osiagania lepszych efektow ekonomicznych przez punkty
      prowadzace legalny obrot walutami a co za tym idzie i wiekszych podatkow
      odprowadzanych do skarbu panstwa(pl,ua),to uznam,ze jest pan cool.
      w przeciwnym wypadku bede wszystkim glosil,ze masz pan udzial w tym
      nielegalnym procederze i dzialasz pan na niekozysc panstw pl,ua   odpowiedz »

    • Honorowy konsulat Ukrainy w Rzeszowie 

      [2011-04-19 16:36 83.12.31.*]

      Zapraszam na stronę zrzeszającą najbardziej ekskluzywne miejsca w Europie.
      W pełni organizują wyjazdy służbowe i prywatne.

      http://www.exclusive-places.com/en
      http://www.exclusive-places.com/en   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję