TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dodatni bilans Germany Travel Mart

To wielki sukces dla Niemiec jako celu podróży: 38 targi turystyki przyjazdowej do Niemiec GTM Germany Travel Mart w Lipsku zamknęły się znakomitym bilansem. W tej najważniejszej imprezie targowej niemieckiej branży turystycznej wzięło udział 602 kluczowych klientów i czołowych dziennikarzy z 45 krajów.


Po raz kolejny cieszył spory udział uczestników zza oceanu w liczbie 153. W tym roku po raz pierwszy GTM odbyły się pod hasłem "zielonego wydarzenia" i przez cały okres trwania impreza była promowana przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT) w mediach społecznościowych. Kolejną nowością było połączenie reportaży z multimedialnymi relacjami za pośrednictwem serwisu społecznościowego Storify. Na konto GMT na Twitterze wpłynęło ogółem ponad 300 tweetów przed i w trakcie trwania targów. Poza tym na stronie internetowej DZT można było na żywo oglądać konferencję prasową GTM. Do tej pory obejrzało ją przeszło 2000 użytkowników.

Kolejnym wskaźnikiem rosnącego zainteresowania branży międzynarodowej turystycznymi ofertami Niemiec jest rosnąca liczba spotkań, uzgodnionych jeszcze przed rozpoczęciem targów. 544 niemieckich oferentów i 420 klientów z różnych krajów skorzystało z internetowego narzędzia udostępnionego przez DZT i ustaliło prawie 19 400 terminów spotkań, co odpowiada 18 spotkaniom na każdego oferenta w ciągu dwóch dni warsztatów.

Z silnym wiatrem w plecy niemiecka branża turystyczna zmierza ku kulminacji sezonu turystycznego. Według wstępnych szacunków Federalnego Urzędu Statystycznego w okresie od stycznia do marca 2012 liczba noclegów zagranicznych gości w obiektach zakwaterowania turystycznego liczących ponad dziesięć łóżek oraz na kempingach wzrosła w porównaniu z rokiem poprzednim o dziewięć procent. A w samym tylko marcu już zanotowano kolejny, jedenastoprocentowy wzrost liczby noclegów turystów z zagranicy w Niemczech.

DZT zorganizowała GTM 2012 wspólnie z partnerami, Leipzig Tourismus und Marketing GmbH i Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH. Centralnym punktem targów były dwudniowe warsztaty, które okazały się pełnym sukcesem. Według błyskawicznej ankiety DZT 96 procent uczestników GTM gościło już wcześniej na targach. Również w tym roku udało im się przeprowadzić bardzo wiele udanych transakcji, zawrzeć umowy oraz nawiązać cały szereg nowych kontaktów handlowych lub pogłębić relacje z dotychczasowymi partnerami biznesowymi. Prawie 90 procent wystawców było bardzo zadowolonych lub zadowolonych z przebiegu tegorocznych GTM. Już dzisiaj ponad 94 procent uczestników deklaruje chęć udziału w następnych GTM, które odbędą się w dniach od 5 do 7 maja 2013 w Stuttgarcie.

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) to narodowa "izba turystyki" Niemiec z siedzibą główną we Frankfurcie nad Menem. Centrala zajmuje się promowaniem Niemiec jako kraju turystycznego na zlecenie Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Technologii (BMWi), które wspiera ją na mocy uchwały niemieckiego Bundestagu. DZT zajmuje się tworzeniem strategii i produktów oraz działaniami marketingowymi w celu dalszego umocnienia pozytywnego wizerunku Niemiec za granicą jako celu podróży oraz wspierania turystyki niemieckiej. DZT posiada 30 przedstawicielstw zagranicznych na całym świecie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Niemiec GTM Germany Travel Mart w Lipsku Lipsk GTM Stuttgart Niemiecka Centrala Turystyki izba turystyki DZT Frankfurt nad Menem Federalne Ministerstwo Gospodarki i Technologii BMWi Storify konferencja prasowa podróż uczestnik




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję