TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Thomas Cook: marki pod młotek

Borykający się z problemami finansowymi brytyjski touroperator Thomas Cook podejmuje kolejne kroki w celu uniknięcia bankructwa. Koncern zamierza sprzedać kilka swoich turystycznych marek.


Szefowa Thomas Cook, Harriet Green poinformowała, że na liście nisko opłacalnych inwestycji są m.in. Elegant Resort, Gold Medal oraz narciarska marka Neilson. Dochód ze sprzedaży może wynieść nawet 150 mln funtów.

Do założeń nowej strategii firmy należy przede wszystkim zwiększenie przychodów z działalności online.

Przypomnijmy, ubiegłoroczna strata touroperatora wyniosła 485 mln funtów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Thomas Cook touroperator biuro podróży strata marka turystyka bankructwo marka turystyczny Neilson Gold Medal Elegant Resort przychód koncern firma upadłość




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję