Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Fast food serwuje drinki alkoholowe
Burger King wychodzi na przeciw potrzebom swoich klientów i wprowadza, w ramach promocji, do oferty swoich restauracji drinki alkoholowe. Póki co trzy takie lokale sieci pojawiły się w Tokio. Jeśli nowość w ofercie fast fooda przyjmie się, niewykluczone, że kolejnym krokiem będzie decyzja o rozszerzeniu jej na kolejne oddziały.
Klienci tokijskiego Burger Kinga mogą wybierać spośród kilku rodzajów drinków: Mojito, Sky Diving, Long Island Iced Tea, Cuba Libre oraz Pink Daiquiri. Co ważne, można je zamawiać tylko po godzinie 18 i tylko w przypadku zamówienia konkretnego dania.
Kilka lat temu sieć testowała też sprzedaż piwa, które można było na początku kupić w nielicznych lokalach. Z czasem napój zaczęto serwować w lokalach na całym świecie. Dlatego wielu spekuluje, że podobnie stanie się z drinkami alkoholowymi.
Eksperci uważają jednak, że nowe alkoholowe menu to odpowiedź na słabą sprzedaż marki w samej Japonii. Mimo, iż sprzedaż w I kw. 2013 w rejonie Azji i Pacyfiku wzrosła o 2,7 proc. to gdyby nie złe wyniki Japonii, osiągnęła by wyższy pułap.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Przewoźnicy sprzeciwiają się poniesieniu stawek za dostęp do torów
Charterowy przewoźnik rozwija flotę
Branża eventowa stawia na etykę w biznesie
Ecco Holiday: zyskuje ten, kto jest w grupie
Hotelarstwo: To się sprzedaje!
Hotelarz narażał zdrowie gości - odpowie przed sądem
Rainbow Tours zachęca do wypoczynku w Grecji
PZOT: Koniec zniżek na First Minute
Bułgaria: silne trzęsienie ziemi
Funclub z Henryką Krzywonos - Strycharską
Jak wam się podoba polityka TUI: sprzedajemy tanio bo nas na to stać