TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Fast food serwuje drinki alkoholowe

Burger King wychodzi na przeciw potrzebom swoich klientów i wprowadza, w ramach promocji, do oferty swoich restauracji drinki alkoholowe. Póki co trzy takie lokale sieci pojawiły się w Tokio. Jeśli nowość w ofercie fast fooda przyjmie się, niewykluczone, że kolejnym krokiem będzie decyzja o rozszerzeniu jej na kolejne oddziały.


Klienci tokijskiego Burger Kinga mogą wybierać spośród kilku rodzajów drinków: Mojito, Sky Diving, Long Island Iced Tea, Cuba Libre oraz Pink Daiquiri. Co ważne, można je zamawiać tylko po godzinie 18 i tylko w przypadku zamówienia konkretnego dania.

Kilka lat temu sieć testowała też sprzedaż piwa, które można było na początku kupić w nielicznych lokalach. Z czasem napój zaczęto serwować w lokalach na całym świecie. Dlatego wielu spekuluje, że podobnie stanie się z drinkami alkoholowymi.

Eksperci uważają jednak, że nowe alkoholowe menu to odpowiedź na słabą sprzedaż marki w samej Japonii. Mimo, iż sprzedaż w I kw. 2013 w rejonie Azji i Pacyfiku wzrosła o 2,7 proc. to gdyby nie złe wyniki Japonii, osiągnęła by wyższy pułap.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Burger King Japonia Mojito Sky Diving Long Island Iced Tea Cuba Libre Pink Daiquiri napój alkoholowy menu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję