Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Kampania promocyjna McDonald`s strzałem w dziesiątkę
Jednodolarowe kanapki, sprzedawane w Stanach Zjednoczonych przez sieć restauracji McDonald`s przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów tej firmy w Ameryce Północnej. Zysk za czwarty kwartał wzrósł o 1,4 procent.
Dochód netto spółki McDonald`s wzrósł do 1,4 miliarda dolarów, czyli 1,38 dolara na akcję z ubiegłorocznych 1,38 miliarda dolarów (1,33 dolara na akcję) - poinformowała amerykańska siec restauracji.
W ostatnim czasie, wraz z nadejściem mody na zdrowe odżywanie, zmalał wskaźnik zaufania konsumentów do fast - foodowych potraw. Aby przyciągnąć klientów prezes Don Thompson zainwestował w reklamę i akcję mającą na celu wypromowanie jednodolarowego menu, w którym znalazły się burgery McDouble i kanapki McChicken.
Kampania promocyjna okazała się strzałem w dziesiątkę. Sprzedaż w amerykańskich punktach sieci otwartych co najmniej od 13 miesięcy w kwartale, kiedy wyemitowano reklamy, wzrosła o 0,3 procent. Wynik zaskoczył analityków, którzy prognozowali spadek sprzedaży o średnio 0,5 procent.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zysk McDonalda za czwarty kwartał wzrósł o 1,4 procent
[2013-02-07 09:36 213.25.188.*]
Może podadzą czy udało się odzyskać stracony wcześniej rynek? Wzrost niewielki ale do poziomu po spadku niczego nie udowadnia. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Oferta Ecco Travel budzi skrajne emocje
Jedzenie na wynos coraz popularniejsze
Linie lotnicze na czarnej liście KE
Afera OLT Express - kontrole wciąż trwają
Katowickie lotnisko wyłącza ILS
Polacy lubią nie tylko kotlety
Trzy noce w cenie dwóch w hotelach grupy Accor
Spotkanie unijnych ministrów transportu
Polski przewoźnik zawiesza wybrane połączenia
Maleje popularność last-minute?
Pomorze postawi na turystykę kulinarną?
Upalne lato, czyli mniejsza sprzedaż?
Geovita rozpoczęła kampanię promocyjną
Costa Coffee i coffeeheaven ruszają z zimową kampanią
Nowe pomysły Sopotu na zdobycie zainteresowania turystów
nastepny po wakacjach daje rabaty
Rejs na Ibizę i Majorkę - szukam chętnych :)