Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj





Kampania promocyjna McDonald`s strzałem w dziesiątkę

Jednodolarowe kanapki, sprzedawane w Stanach Zjednoczonych przez sieć restauracji McDonald`s przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów tej firmy w Ameryce Północnej. Zysk za czwarty kwartał wzrósł o 1,4 procent.


Dochód netto spółki McDonald`s wzrósł do 1,4 miliarda dolarów, czyli 1,38 dolara na akcję z ubiegłorocznych 1,38 miliarda dolarów (1,33 dolara na akcję) - poinformowała amerykańska siec restauracji.

W ostatnim czasie, wraz z nadejściem mody na zdrowe odżywanie, zmalał wskaźnik zaufania konsumentów do fast - foodowych potraw. Aby przyciągnąć klientów prezes Don Thompson zainwestował w reklamę i akcję mającą na celu wypromowanie jednodolarowego menu, w którym znalazły się burgery McDouble i kanapki McChicken.

Kampania promocyjna okazała się strzałem w dziesiątkę. Sprzedaż w amerykańskich punktach sieci otwartych co najmniej od 13 miesięcy w kwartale, kiedy wyemitowano reklamy, wzrosła o 0,3 procent. Wynik zaskoczył analityków, którzy prognozowali spadek sprzedaży o średnio 0,5 procent.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij