Subskrypcja



Szukaj

Geovita rozpoczęła kampanię promocyjną

Geovita uruchomiła pierwszą odsłonę kampanii "Wypoczynek w Geovicie", która rozpoczęła się 28 marca. Przedsięwzięcie ma na celu promocję wyjazdów na Wielkanoc oraz długi weekend majowy do ośrodków Geovity.


Kampania została oparta m.in. na 30-sekundowych spotach reklamowych, które zostaną w 7 stacjach radiowych grupy TIME w okresie od 28 marca do 3 kwietnia. Akcja obejmie także Internet (kampania zostanie poprowadzona od 28 marca w grupach portali tematycznych związanych z turystyką). Zaprojektowane zostały dwa layouty - reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach. Kolejna odsłona akcji reklamowej została zaplanowana jest na maj br.

Sieć Geovita liczy 11 obiektów wypoczynkowych oferujących łącznie ponad 1300 miejsc noclegowych. Z początkiem stycznia 2010 r. Geovita zarządza Zespołem Hoteli Orient w Krakowie z zapleczem ponad 150 miejsc noclegowych.



   
                    Wersja do druku

Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij