TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Geovita rozpoczęła kampanię promocyjną

Geovita uruchomiła pierwszą odsłonę kampanii "Wypoczynek w Geovicie", która rozpoczęła się 28 marca. Przedsięwzięcie ma na celu promocję wyjazdów na Wielkanoc oraz długi weekend majowy do ośrodków Geovity.


Kampania została oparta m.in. na 30-sekundowych spotach reklamowych, które zostaną w 7 stacjach radiowych grupy TIME w okresie od 28 marca do 3 kwietnia. Akcja obejmie także Internet (kampania zostanie poprowadzona od 28 marca w grupach portali tematycznych związanych z turystyką). Zaprojektowane zostały dwa layouty - reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach. Kolejna odsłona akcji reklamowej została zaplanowana jest na maj br.

Sieć Geovita liczy 11 obiektów wypoczynkowych oferujących łącznie ponad 1300 miejsc noclegowych. Z początkiem stycznia 2010 r. Geovita zarządza Zespołem Hoteli Orient w Krakowie z zapleczem ponad 150 miejsc noclegowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Geovita Wypoczynek w Geovicie TIME Zespół Hoteli Orient w Krakowie kampania reklamowa obiekty wypoczynkowe miejsca noclegowe wyjazdy na Wielkanoc długi weekend majowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję