TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sieci hotelowe stawiają na rozwój

Największe sieci hotelowe rosną w siłę. Liczba nowych obiektów i oferowanych pokoi hotelowych nieustannie się poszerza.


Nawet o tysiące miejsc noclegowych mogą się wzbogacić czołowe sieci hotelowe w przeciągu kolejnych lat. Aktualna liczba pokoi hotelowych zdaje się wystarczać jedynie Home Inns oraz Days Inn of America, które nie prowadzą kolejnych inwestycji.

Zupełnie inaczej przedstawia się sytuacja marki Hilton, której siła w najbliższym czasie wzrośnie aż o 60 hoteli. Tym samym stanie się ona posiadaczem dodatkowych 10 tysięcy pokoi. Marka Hampton Inn by Hilton również się powiększy. Podróżującym już wkrótce zaproponuje ona 29 nowych obiektów, w których do dyspozycji gości oddanych zostanie 4 tysiące pokoi.

Marriott, sieć obecnie druga pod względem liczby pokoi, także skutecznie przeprowadza plan powiększania liczby obiektów noclegowych w Europie. W ciągu pięciu lat ilość pokoi oferowanych przez grupę ma zostać podwojona i sięgnąć nawet 80 tysięcy.

W wyścigu budowania w różnych stronach świata obiektów hotelowych, nie biorą udziału jedynie największe grupy hotelowe z Chin. Powiększają one w prawdzie swój zasób nowo powstających obiektów, interesuje je jednak przede wszystkim rodzimy rynek. W Azji inwestowanie w tym sektorze jest zadaniem stosunkowo łatwym, ze względu na dość duże zapotrzebowanie na miejsca noclegowe w stosunku do już istniejących obiektów.

W ciągu ostatnich pięciu lat 10 największych grup hotelowych świata zwiększyło swój potencjał o blisko 700 tysięcy pokoi. Łącznie skupiają one ich ponad 4,58 miliona. Obrazowo mówiąc, w przełożeniu to tyle, ile oferują wszystkie zlokalizowane w Europie hotele i prawie 40 razy więcej niż można policzyć naszym kraju.

Jak pokazują aktualne doniesienia, nie tylko duże sieci hotelowe inwestują w nowe obiekty. Wiele z nowo budowanych hoteli należy bowiem do pomniejszych sieci lub do indywidualnych inwestorów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel sieć grupa Marriot Hilton obiekt wzrost Home Inns Days Inn of America




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję