TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zniżki w PKP Intercity

Pasażerowie, którzy na Wielkanoc wybiorą podróż pociągiem, już teraz powinni zaplanować swój wyjazd. Każdy, kto zdecyduje się na zakup biletu z odpowiednim wyprzedzeniem, otrzyma rabat do 10%. W czasie świątecznego szczytu przewozowego PKP Intercity uruchomi dodatkowe pociągi,

a na dworcach pojawi się dodatkowa informacja dla podróżnych.

Najbliższe dni to już ostatnie chwile dla tych, którzy chcą skorzystać z oferty "Wcześniej" i taniej pojechać na święta. Aby otrzymać rabat wynoszący do 10%, należy kupić bilet najpóźniej na 7 dni przed podróżą. W ofercie nie ma ograniczeń, co do liczby sprzedanych biletów, tras czy kategorii pociągów. Promocyjne bilety są dostępne w tradycyjnych kasach, przez Internet (system strona www.intercity.pl) i telefon komórkowy (system Bilkom) oraz w 140 biletomatach w całej Polsce. Przy zakupie biletu z odpowiednim wyprzedzeniem, zniżka będzie uwzględniona automatycznie.

Bilety kupowane wcześniej pozwolą przewoźnikowi efektywnie zaplanować zestawienia wagonowe w pociągach. Te pociągi, które będą cieszyły się największym zainteresowaniem zostaną wzmocnione o dodatkowe wagony.

Aby nabyć bilet nie trzeba wychodzić z domu - transakcji można dokonać przez Internet ,a bilet nie musi być wydrukowany. Elektroniczny bilet wystarczy zapisać w telefonie lub laptopie, konduktor podczas kontroli zeskanuje kod z ekranu.

Jeśli pasażer zaplanuje podróż odpowiednio wcześnie, otrzyma najbardziej komfortową i atrakcyjną cenowo propozycję. Przewoźnik również na tym zyska, ponieważ monitorując frekwencję, może efektywnie planować zestawienia pociągów - powiedziała Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity S.A.

W okresie świątecznych wyjazdów PKP Intercity S.A. uruchomi 8 dodatkowych pociągów.

Kampanie informacyjne wpisały się na stałe w harmonogram działań spółki. Tym razem świąteczna akcja potrwa od 27 marca do 2 kwietnia na 19 dworcach w całej Polsce. W dodatkowych punktach informacyjnych na pasażerów czekać będą mobilni informatorzy, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron, kupić bilet w biletomacie czy odnaleźć połączenie w obowiązującym rozkładzie jazdy - dodała Szopowska.

Pasażerowie będą mogli również uzyskać informacje na stronie www.intercity.pl, pod numerem telefonu 19 757 oraz w punktach informacyjnych i Centrach Obsługi Klienta PKP Intercity.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PKP Intercity pociąg kolej zniżka promocja sprzedaż przez internet bilet biletomat rzecznik prasowy Zuzanna Szopowska informacje punkt informacyjny Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity dodatkowe pociągi informator kampania informacyjna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję