Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Między kryzysem a boomem w hotelarstwie i Bezpieczny Hotel 2012 - konferencja
11 i 12 maja 2011r., w hotelu Gromada Okęcie w Warszawie odbędzie się konferencja hotelarska: "Między kryzysem, a boomem w hotelarstwie" oraz "Bezpieczny Hotel 2012".
Wydarzenie połączy wiedzę, praktykę i doświadczenia przedstawicieli branży. Jak obiecują organizatorzy wydarzenia, hotelarze poszukujący metod optymalizacji kosztów i maksymalizacji przychodów zdobędą dzięki konferencji wiedzę i narzędzia, które pomogą w codziennej pracy hotelu i ułatwią grę rynkową, poprawiając wyniki. Inwestorzy poznają perspektywy i możliwości branży na najbliższe lata zaś hotelarze dowiedzą się gdzie i kiedy może pojawić się konkurencja.
W gronie mówców znaleźli się m.in. Krzysztof Gerula, Łukasz Kister, Alex Kloszewski, prof. Leszek F. Korzeniowski, dr Krzysztof Riedel oraz Jacek Piasta.
Podczas drugiego dnia konferencji poruszony zostanie temat bezpieczeństwa hotelu. Bezpieczeństwo hotelu to nie: patrzący w ekrany emeryci i przycisk antynapadowy w recepcji. Niezadowolony klient może narobić więcej szkód i kłopotów niż "złodziejaszek". Podobnie może zaszkodzić pracownik.
Komentarze
Tagi:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Nowa marka na polskim rynku hotelarskim
Gorąca linia OK Services Travel
Nie zabieraj pamiątek z Etny - turyści wierzą w przesądy?
Klienci biur podróży szukali w styczniu w internecie
Kawa Starbucks dostępna w samolotach
Nowa kategoria w plebiscycie hotelowym
Więcej osób podróżuje autobusami
Qatar Airways na koszulkach FC Barcelony
Kapryśny klient w hotelu - co robić?