TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kawa Starbucks dostępna w samolotach

Od 1 sierpnia 2013 roku pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT, podróżujący w klasie ekonomicznej podczas rejsów na krótkich dystansach, będą mogli skorzystać z nowej oferty "LOT Gourmet", w której znajdzie się kawa Starbucks - VIA® Ready Brew, a także przekąski śniadaniowe Starbucks.


Starbucks VIA Ready Brew to bardzo drobno zmielona kawa przygotowywana z ziaren 100% arabica. Pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT, których pasażerowie będą mogli spróbować także kawy Colombia, a także mieszanki ziaren Italian Roast.

Starbucks VIA Colombia o średnim profilu palenia i zrównoważonym smaku to propozycja dla tych, którzy potrzebują pobudzenia i zastrzyku energii. Ze względu na charakterystyczny orzechowy posmak pasuje do słodkich przekąsek z czekoladą, karmelem i orzechami. Natomiast kawę VIA Italian Roast może odpowiadać miłośnikom mocnej "małej czarnej". Tę ciemno paloną mieszankę ziaren z Ameryki Łacińskiej charakteryzuje intensywny, lekko przydymiony, a jednocześnie słodkawy posmak.

Oprócz aromatycznej kawy w ofercie "LOT Gourmet" dostępna będzie także owsianka z jabłkiem i cynamonem oraz płatki crunchy z pomarańczą i czekoladą marki Starbucks.

"Starbucks to marka znana na całym świecie. Chcemy towarzyszyć naszym klientom każdego dnia i o każdej porze, kiedy tylko będą mieli ochotę na naszą najwyższej jakości kawę. Dzięki współpracy z LOT pasażerowie polskich linii lotniczych będą mogli cieszyć się naszymi produktami podczas podniebnych podróży. Jestem pewna, że aromatyczna kawa i pyszne przekąski Starbucks umilą im każdy rejs" - powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

"Zdecydowaliśmy się zaoferować naszym pasażerom możliwie największy wybór produktów wysokiej jakości" - powiedział Michał Leman, dyrektor Biura Produktu Polskich Linii Lotniczych LOT. "Nowe menu skomponowaliśmy tak, aby każdy z naszych podróżnych znalazł coś dla siebie. Stawiamy na urozmaiconą i szeroką ofertę, w tym kawę Starbucks, która jest z najwyższej półki i wierzę, że stanie się mocnym punktem oferty LOT-u" - podkreśla Michał Leman.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polskie Linie Lotnicze LOT Starbucks LOT Gourmet Magdalena Mularuk Starbucks Brand Manager Michał Leman VIA Italian Roast Starbucks VIA Colombia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję