TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kapryśny klient w hotelu - co robić?

Kto z nas nie podziela zdania, że jedną z najlepszych form promocji firmy turystycznej jest wykorzystywanie wizerunku znanych osób. Niestety taki zabieg marketingowy często wiąże się z ryzykiem, na które nie do końca jesteśmy przygotowani.


Hotel Sandals Royal Bahamian Resort and Spa na długo zapamięta wizytę znanej modelki Katie Price. Celebrytka wybrała obiekt na miejsce swojego trzeciego ślubu. Ku zaskoczeniu organizatorów nie była jednak zadowolona z usług, które zaoferował jej luksusowy ośrodek. Niezadowolona z wystroju i nieuprzejmości obsługi hotelowej skrytykowała obiekt w magazynie "The Sun".

Na odpowiedź managmentu nie trzeba było długo czekać. Przedstawiciele hotelu wystosowali sprostowanie w formie pisemnej. Zaznaczyli w nim, że zwrócą celebrytce wszystkie koszta poniesione w związku z organizacja imprezy, pod jednym warunkiem: że nie wybierze naszych hoteli jako miejsc swoich przyszłych ślubów czy pobytów.

Wspomniana sytuacja jest przestrogą dla wszystkich hotelarzy, którym przyjdzie borykać się z zachciankami kapryśnych gwiazd show biznesu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hotel Sandals Royal Bahamian Resort and Spa ryzyko firma turystyczna baza turystyczna hotel obiekt Kate Price celebrytka ślub wizerunek marketing The Sun magazyn managment




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję