Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
- ZAKOPANE Specjalista ds. Turystyki
Mercure wzmocni osobowość marki
Sieć Mercure wprowadza nowy projekt, który ma na celu wzmocnienie osobowości marki. MPULS składa się z 3 filarów: "bądź silny", "bądź atrakcyjny" i "bądź spójny". Dyrektorzy polskich hoteli Mercure, 25 czerwca br. spotkali się w Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA, aby zapoznać się z globalnym projektem marki.
Na przestrzeni ostatnich lat marka Mercure konsekwentnie wzmacnia swój wizerunek, udoskonalając platformę komunikacyjną i dystrybucyjną, proponując nowe korzystne ceny oraz zmieniając politykę dotyczącą promocji. Następnym krokiem, który zostanie podjęty przez międzynarodową sieć będzie umocnienie osobowości marki. Projekt MPULS zbudowany jest na 3 filarach: "bądź silny", "bądź atrakcyjny" i "bądź spójny". Celem wprowadzenia programu jest dążenie Mercure do możliwie najwyższych standardów obsługi w hotelach tej sieci.
Podstawowym założeniem projektu MPULS jest zbudowanie silnej marki. Mercure ma dać pracownikom poczucie dumy z przynależności do silnej sieci oraz wzmocnić rolę tej marki w realizacji strategii asset light Grupy Accor. Kluczowe w tym procesie będzie jasne określenie tożsamości marki Mercure oraz świadomość celu i zaangażowanie pracowników w realizację projektu. Dobrze wyszkolona i zmotywowana kadra będzie efektywnie zarządzać kanałami dystrybucji i sprzedaży oraz wpłynie na skuteczną komunikację między hotelami w sieci.
Rynek hoteli klasy średniej uważany jest za niezróżnicowany, racjonalny oraz mało funkcjonalny i atrakcyjny dla klientów. Według koncepcji MPULS, Mercure stanie się bardziej atrakcyjną marką dla gości, partnerów biznesowych oraz dla swoich pracowników. Tym, co wyróżnia ją na tle konkurencji to silniejsza i bardziej zróżnicowana strategia opierająca się na tzw. "glokalności". Ofertę lokalnych, udanych wrażeń zapewnia gościom entuzjastyczna obsługa, a z drugiej strony globalna jakość i rozwiązania stosowane na całym świecie przez Mercure. Marka planuje wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, korzystnych ofert dla klientów i partnerów oraz lepsze możliwości rozwoju dla swoich pracowników.
Fundamentem trzeciego filaru projektu MPULS "bądź spójny" jest wzmocnienie relacji z klientami. W oczach gości marka Mercure oznaczać będzie profesjonalizm, skuteczność oraz optymalny stosunek jakości do ceny. Doświadczenia te zbudują nowoczesny wizerunek marki, pewnego rodzaju kontrakt, dzięki któremu klient poczuje się częścią projektu MPULS. Bycie spójnym oznacza również konsekwentne realizowanie strategii Gwarancji Jakości Mercure, wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej marki oraz wspólne dbanie o wydajność i jakość narzędzi, którymi posługują się pracownicy.
Koncepcję MPULS zaprezentowano w kwietniu br. podczas konwencji marki Mercure w Budapeszcie. Dyrektorzy wszystkich polskich hoteli Mercure zapoznali się z nowym programem w trakcie odbywającego się 25 czerwca br. szkolenia w Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA. Projekt został przyjęty z entuzjazmem.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
MPULS - nowy projekt marki Mercure
[2013-07-11 12:45 83.238.170.*]
Niedobrze się robi czytając ten bełkot. "Rynek hoteli klasy średniej uważany jest za niezróżnicowany, racjonalny oraz mało funkcjonalny i atrakcyjny dla klientów." - i kto to mówi: sieć o najbardziej sformatowanych hotelach i centralnym zarządzaniu. Pewne zluzowanie dla Mercure zaczęło się wraz z Asset Light, a Ibis Style dopiero są od roku. Uwielbiam odkrywanie oczywistości przez agencje PR. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Starbucks zaprasza na Frappuccino® za połowę ceny
Zbadano atrakcyjność ośrodków narciarskich
Złoty Standard dla hoteli i restauracji
Włoska policja ukarała turystę
Warszawa: restauracja Tamka 43 kusi nowym menu
Toruń: drugi weekend za pół ceny za nami
Na ptaka - nowa metoda afrykańskich naciągaczy
Plan ratunkowy dla Czech Airlines
Poluzowane siedzenia - uziemiono 48 samolotów
WIEDEŃ, WILNO, LWÓW, PRAGA - pilotuję.
Leizpig Abacent Dienstleistungen Uwaga Przestroga Zlodzieje Ostrzezenie!!!!
Polacy zakochają się w alkoholu z jabłek?
Zwierzaki odstresują pasażerów
Elfy i hobbici w rolach stewardów i stewardess
Co najbardziej irytuje podczas podróży samolotem?
Kolejny przewoźnik znika z rynku lotniczego
Bezpłatne szkolenia dla przedstawicieli branży MICE
RYANAIR 8 STYCZNIA 2011 KATOWICE KTO JEDZIE?