TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair chce ocieplić swój wizerunek?

Tania linia lotnicza Ryanair tylko w grudniu ubiegłego roku przewiozła 6,02 pasażerów, zaś przez cały rok z usług przewoźnika skorzystało ponad 86,4 mln osób.


Z danych wynika, że liczba pasażerów linii wzrosła o ponad 1 milion, w porównaniu z wynikami z analogicznego okresu 2013 roku. Ten wzrost przewoźnik może zawdzięczać zmianie strategii działania. Więcej profitów z wcześniejszych rezerwacji oraz niższe ceny biletów skutecznie przyciągnęły nowych klientów. Od roku przewoźnik stosuje różnego rodzaju udogodnienia i wprowadza w życie pomysły, które mają na celu zerwanie z wizerunkiem taniej linii lotniczej, która nie liczy się z pasażerami.

W ostatnim czasie obniżono opłaty, wprowadzono numerowane miejsca czy zwiększono limity bagaży podręcznych. Dodatkowo w systemie rezerwacyjnym pojawił się osobny dział dla grup oraz klientów biznesowych. Z mediów zniknął też ostatnio prezes Ryanair, Michael O'Leary, który znany był z kontrowersyjnych pomysłów i wypowiedzi. To działanie skutecznie ociepliło wizerunek linii.

W grudniu przewoźnik zapowiedział, że w 2015 roku chce w sumie przewieźć 90 mln pasażerów na całym świecie. Czy uda mu się osiągnąć ten cel w nowym roku stosując zasady nowej strategii?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair wizerunek linia lotnicza poprawa prezes




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję