TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Drugi Mercure w stolicy

Już w styczniu 2013 roku kolejny hotel dołączy do sieci Mercure. Obiekt znany do tej pory jako Holiday Inn Warszawa zmieni swoją nazwę na Mercure Warszawa Centrum. Hotel przejdzie proces rebrandingu, powierzchnie ogólnodostępne zostaną wyremontowane i otrzymają nowy wystrój.


Obiekt znajdujący się przy ulicy Złotej w Warszawie dołączy do uznanej i renomowanej sieci Mercure. Marka ta posiada już 725 hoteli zlokalizowanych w 49 krajach na całym świecie. Mercure Warszawa Centrum jest 14 obiektem w Polsce i drugim obok Mercure Warszawa Grand w stolicy.

Taka zmiana to dla tego obiektu szansa na wzmocnienie prestiżu, rozpoznawalności i w efekcie, zwiększenie generowanych obrotów. Światowe standardy marki Mercure z pewnością sprawią, że hotel stanie się jeszcze ważniejszym ośrodkiem spotkań biznesowych na mapie Warszawy. Jeśli chodzi o nasze aspiracje dotyczące rozwoju tej marki w Polsce, nadal będziemy rozszerzać jej działalność, zwłaszcza w oparciu o franczyzę i umowy o zarządzanie. - powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.

Mercure Warszawa Centrum jest usytuowany w centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Złote Tarasy, ośrodków biznesowych, administracyjnych i handlowych oraz blisko atrakcji turystycznych i kulturalnych miasta. Hotel dzieli zaledwie 300 metrów od dworca kolejowego Warszawa Centralna i 8 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Okęcie.

Do dyspozycji gości będzie 338 pokoi z szybkim łączem internetowym. Restauracje WINESTONE i bufet śniadaniowy BRASSERIE z bogatym menu, spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Hotel posiada 10 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 522 m2 oraz Business Centre. Ponadto, oferuje room service, podziemny garaż oraz Fitness Centre. Ten 4-gwiazdkowy hotel to połączenie gościnności, międzynarodowej kuchni i wysokiego standardu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel Mercure sieć Accor marka Warszawa stolica centrum rebranding Holiday Inn Warszawa nowy hotel zmiany Joanna Świerkosz Mercure Warszawa Centrum




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję