TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jedzenie na wagę podbija gusta Polaków

Czy tradycyjny schabowy jest zawsze skazany na towarzystwo ziemniaków i kapusty zasmażanej? Otóż nie - teraz dzięki restauracjom samoobsługowym mamy wolny wybór. Polacy przekonali się do nowego typu restauracji, pozwalających dowolnie mieszać smaki i dania. Bistro sieci Tesco, w najbliższą środę 29.05 otwiera swoją 31 placówkę i już planuje otwarcia kolejnych.


Restauracje samoobsługowe, w których możemy smacznie, szybko i niedrogo zjeść, mają szansę stać się kolejnym hitem polskiego rynku gastronomicznego. Bistro to, w dużym skrócie, samoobsługowa restauracja zlokalizowana na sali sprzedaży hipermarketu Tesco. Pierwsze Bistro pojawiło się na polskim rynku już w czerwcu 2011 roku, jako alternatywa dla znanych z sieci handlowych stoisk grillowych. To, co je wyróżnia, to atrakcyjny wystrój, dowolność wyboru potraw i ich stała cena za 100g. I to właśnie ona przyciąga największą rzeszę klientów, bo niezależnie od tego, czy nałożymy sobie cały talerz sałatek, czy kilka kotletów schabowych, cena potrawy zależy tylko od jej wagi. Popularność tego rozwiązania najlepiej pokazuje niemal dwukrotny przyrost ilości klientów w porównaniu ze stoiskami Grill oraz kilkanaście tysięcy kg sprzedawanych posiłków tygodniowo!

- Dla klientów naszych sklepów, Bistro jest wygodnym miejscem do zjedzenia smacznego posiłku czy odetchnięcia przy kawie w trakcie zakupów - mówi Piotr Kornet, menadżer projektu Bistro. - Jedną z najmocniejszych stron naszych restauracji samoobsługowych, oprócz stałej ceny za 100g, jest dowolność wyboru. Bo kto z nas nie lubi zjeść dokładnie tego, na co ma akurat ochotę? - dodaje Kornet.

Bistro to idealne miejsce dla wymagających klientów nielubiących kulinarnej nudy. W menu - poza klasycznymi polskimi daniami - znajdziemy co kwartał nowe danie według przepisu Roberta Makłowicza. Bistro to także bogate menu śniadaniowe oraz sezonowa oferta dań świątecznych, z możliwością zamówień na wynos. Co więcej, na spragnionych czeka wielka dolewka napojów gazowanych.

Dzięki niskim cenom i trosce o jakość, Bistro zdążyło już zdobyć stałych klientów. Dla niektórych jest świetną alternatywą stołówki lub po prostu miejscem na szybki posiłek poza domem. Dodatkowymi atutami Bistro są darmowy dostęp do bezprzewodowego Internetu oraz codziennie świeża prasa idealna do porannej kawy. Restauracja zyskała również popularność wśród rodziców, ponieważ w każdym Bistro znajdziemy specjalne dziecięce menu z zestawem Frykas.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
restauracje samoobsługowe Bistro sieci Tesco jedzenie na wagę podbija gusta Polaków gastronomia rynek gastronomiczny w Polsce Piotr Kornet menu dziecięce dla dzieci samoobsługa w restauracji


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję