TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Restauracje walczą o mniej zamożnych klientów

McDonald's próbuje przyciągnąć klientów z mniej zasobnym portfelem, oferując kupony zniżkowe, happy hours i inne promocje. Jeżeli ceny wołowiny i drobiu pozostaną niższe niż prognozowano, walka między sieciami może się jeszcze zaostrzyć.


Sieci restauracji typu fast-food na całym świecie starają się zwiększyć sprzedaż, ponieważ trwające spowolnienie dało się we znaki odczuli najbardziej klienci o niskich i średnich dochodach, którzy stanowią główny target tego typu lokali.

W środę McDonald's poinformował o 0,7 procentowym wzroście sprzedaży w amerykańskich lokalach dzięki wprowadzeniu kanapek McWrap o wyższej jakości, przy równoczesnym obniżeniu ich ceny, a także propozycjom zdrowszych dań i atrakcyjnej ofercie śniadaniowej. Sieć zapowiada wprowadzenie większej ilości ofert promocyjnych oraz rozszerzenie menu. Spółka jest gotowa poświęcić do pewnego stopnia swoją rentowność na rzecz zwiększenia udziału w rynku.

Słabe kwietniowe wyniki McDonald's w Europie, krajach Azji i Pacyfiku, w Afryce i na Bliskim Wschodzie uszczupliły wyższy od spodziewanego wzrost sprzedaży w Ameryce Północnej. Sprzedaż w restauracjach McDonald's otwartych co najmniej od roku spadła w Europie o 2,4%, w krajach Azji, Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i Afryki - o 2,9%.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
fast-food McDonald s McWrap oferta promocyjna Happy hours wyniki sprzedaży restauracja kanapka niezdrowe jedzenie rentowność zwiększenie udziału w rynku




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję