TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Eurotours współpracuje z Deutsche Post

Eurotours International poinformował o pozyskaniu Deutsche Post jako nowego partnera biznesowego.


Pod marką "Post Reisen" Deutsche Post dzięki współpracy z Eurotours, zaoferuje swoim klientom ofertę wyjazdów wypoczynkowych i wycieczek miejskich, turystyki przygodowej i rejsów. Obok wycieczek krajowych w Niemczech, główny trzon oferty stanowią oferty w sąsiednich regionach alpejskich. Post Reisen skupia się na bezpośredniej sprzedaży ofert turystycznych. Oznacza to, że oferty wypoczynkowe można rezerwować przez stronę internetową www.postreisen.de lub telefonicznie w biurze obsługi klienta Eurotours-Post Reisen.

"Cieszymy się, że Deutsche Post bazuje na naszym know-how, aby rozbudować swoją działalność turystyczną" - komentuje prezes Eurotours Hans-Dieter Toth. Z perspektywy Eurotours to właściwy moment, aby uruchomić nową ofertę. "Po pierwsze, zainteresowanie podróżami wśród Niemców nadal wyraźnie rośnie, przy czym istnieje tendencja do rezerwacji z mniejszym wyprzedzeniem. Po drugie, stale przybywa rezerwacji bezpośrednich. Do tego dochodzi fakt, że klient korzystający z oferty online szuka rzetelnego organizatora wyjazdów turystycznych, który zagwarantowałby wysoką jakość i najlepszą obsługę w atrakcyjnej cenie" - tłumaczy Toth.

"Klienci od zawsze kojarzą Pocztę z niezawodnością, jakością i dobrym stosunkiem ceny do oferty. O tym, że to słuszne wyobrażenie, świadczy sukces naszej sieci komunikacji autobusowej Postbus, która w krótkim czasie stała się liderem pod względem jakości na niemieckim rynku autobusowych przewozów dalekobieżnych. Teraz rozszerzamy ofertę o atrakcyjne i korzystne cenowo wyjazdy zorganizowane, których wyszukanie i zarezerwowanie jest bardzo proste. Jesteśmy przekonani, że ten segment rynku turystycznego kryje w sobie duży potencjał" - tłumaczy Achim Dünnwald, dyrektor generalny ds. komunikacji listowej w Deutsche Post.

Według informacji Niemieckiego Związku Organizatorów Turystyki Niemcy są rekordzistami, jeśli chodzi o turystykę. Na podróże zagraniczne wydają rocznie około 64,9 miliarda euro. Udział wyjazdów zorganizowanych rezerwowanych online w całkowitej liczbie podróży wynosi około 15%, z wyraźną tendencją wzrostową. Według analizy rynku turystycznego przeprowadzonej na Międzynarodowych Targach Turystycznych (ITB 2014), w roku 2013 aż 42% turystów organizowało swoje wyjazdy jako podróże zorganizowane lub podróże kombinowane.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
eurotours deutsche post post reisen niemiecki związek organizatorów turystycznych




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję