Taksówkarze uczą się dobrego traktowania turystów
Władze Portugalii wpadły na pomysł jak przyciągnąć jeszcze więcej zadowolonych turystów. Na specjalnie organizowanych kursach taksówkarze będą uczyć się, jak dobrze traktować swoich klientów. Biegli w obyciu kierowcy mają w ten sposób zachęcić gości do rewizyty w Portugalii.
Projekt szkoleń ruszył już w ubiegłym roku w ramach akcji "Welcome by Taxi". Na początek programem objęto aglomerację lizbońską oraz Faro na południu kraju.
Podczas serii zajęć, taksówkarze uzupełniają ogólną wiedzę oraz poprawiają nieco swoje dotychczasowe maniery, co w tej pracy zdaniem wielu jest niezbędne.
Taksówkarze obsługujący podróżnych na lotnisku im. Francisco Sa Carneiro w Porto uczą się prowadzenia przyjaznej konwersacji oraz prawidłowego podejścia do klientów. W czasie trwania kursów kierowcy szkolą język angielski. Nie brakuje też zajęć z dziedziny psychologii i socjologii.
Zdaniem wielu to właśnie taksówkarze odbierający turystów z lotniska są "pierwszymi ambasadorami miasta". Nowe szkolenia mają za zadanie poprawić wizerunek kraju wśród cudzoziemców oraz zachęcić ich do ponownego przyjazdu i odwiedzenia również innych regionów Portugalii.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Lepsza strona restauracji ze smartfona?
Starwood najlepszym pracodawcą dla mniejszości seksualnych
Interferie mają nowego prezesa
Trwa konkurs "Przyjazny Hotel Województwa Pomorskiego"
Warszawa: Air One uruchomiła nowe połączenie
TUI atakuje nowy segment. Ale czy to ma sens?
Rainbow Tours po zatwierdzeniu rez. na stałą podwyższył kowtę wycieczki o 600 zł
Czechy: opony zimowe konieczne
Klienci włoskiego kurortu oszukani?
Czy uda się zminimalizować opłaty roamingowe?
Nowa włoska restauracja w Ostródzie
Szybciej z Warszawy do Poznania
Ryanair chwali się nową wyszukiwarką
Liquid Blue Adventures OGŁOSZENIE O PRACE. CZY TO JUŻ MOBBING???