Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Starbucks zaoferuje klientom Frappuccino®
Z początkiem maja 2011 roku Starbucks wprowadził w swoich kawiarniach nową ofertę napojów miksowanych z lodem - Frappuccino.
Koncepcja stworzenia napoju Starbucks Frappuccino została opracowana 16 lat temu przez jednego z baristów kawiarni w Santa Monica w Kalifornii. Na specjalne życzenie klientów partnerzy przygotowywali napoje miksowane z lodem na bazie mrożonych napojów kawowych takich jak Caffe Latte czy Caffe Mocha. Ta nowa oferta wkrótce została zaadaptowana przez dziesięć innych kawiarni Starbucks w Kalifornii. Napój Starbucks Frappuccino® został oficjalnie wprowadzony do sprzedaży na terenie całych Stanów Zjednoczonych w 1995 roku. Obecnie jest on jednym z czołowych produktów firmy Starbucks na całym świecie.
W roku 2011, w którym firma świętuje swoje 40. urodziny, Starbucks zdecydował się na rozszerzenie oferty napojów Frappuccino® w taki sposób, aby umożliwić klientom tworzenie własnych kompozycji składników stosownie do ich gustów i potrzeb. Przygotowując swoje Frappuccino, goście mogą wybrać rodzaj mleka, intensywność kawy, bazę napoju oraz dodatki takie jak syrop smakowy, bitą śmietanę czy polewę. Z myślą zwłaszcza o osobach cierpiących na nietolerancję laktozy lub niespożywających produktów pochodzenia zwierzęcego wprowadzono możliwość wyboru mleka sojowego. Przykładem napoju na bazie tego typu mleka jest pyszne Soy Strawberries & Cream Frappuccino® podawane z syropem truskawkowym. Extra Coffee Caramel Frappuccino® zostało wzmocnione dodatkową porcją kawy oraz pokryte gęstą bitą śmietaną i słodką polewą karmelową. Napojem kawowym o obniżonej wartości kalorycznej jest Mocha Light Frappuccino® przygotowywane na bazie odtłuszczonego mleka i podawane z syropem mocha.
Oprócz nowej oferty orzeźwiających napojów Starbucks przygotował dla swoich gości kawę ziarnistą Bali. Do jej przygotowania wykorzystuje się ziarna uprawiane na niewielkich plantacjach położonych na zielonych wzgórzach pięknej indonezyjskiej wyspy Bali, z których rozpościera się widok na szmaragdowe zatoki i piaszczyste plaże. 90% kawy uprawianej w Indonezji pochodzi z małych, niezależnych plantacji.
Kawa Bali łączy w sobie typowe dla indonezyjskich ziaren nuty ziołowe oraz charakterystyczny dla kaw z wyspy Bali posmak gorzkiej czekolady. Dzięki temu dobrze komponuje się z różnymi przyprawami, ziołami oraz z czekoladowymi deserami. Starbucks zaoferuje klientom w maju i czerwcu połączenie kawy z sernikiem z truskawkami.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Rok 2012 należy do Toruńskich Zabytków
Touroperator pomoże oceniać szkoły językowe
Super wiadomość. Będzie taniej?
Rzymscy hotelarze zacierają ręce
Hotelarzom wiedzie się coraz lepiej
Liquid Blue Adventures OGŁOSZENIE O PRACE. CZY TO JUŻ MOBBING???