TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Global Review Index- barometr opinii gości hotelowych

Opinie klientów o odwiedzanych obiektach mogą mieć znaczący wpływ na to, czy inni zdecydują się odwiedzić wybrany obiekt. Niezmiernie ważne jest zatem śledzenie, jakie nastroje przejawiają goście. Global Review Index pozwoli na śledzenie opinii gości i przekładanie ich na kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.


Na polski rynek narzędzie zostało przetransponowane przez firmę ReviewPro. Dzięki temu hotele mogą uzyskiwać informację, jakie opinie na temat obiektu dominują w serwisach internetowych. Badania odbywa się poprzez śledzenie wypowiedzi klientów zamieszczanych na ponad 100 serwisach.

Wynik Global Review Index ujmowany jest jako wartość procentowa, która prezentować ma aktualny wynik hotelu. Rezultat tworzy algorytm, który uwzględnia oceny wystawiane przez ugości na różnego rodzaju serwerach. Wśród uwzględnianych portali znajdują się wszystkie najbardziej popularne wśród użytkowników jak TripAdvisor, Booking, czy Hotels.com.

Tak jak na wskazanych serwisach, także w indeksie znajduje się rozróżnienie ocen z uwzględnieniem czystości, komfortu, obsługi i innych czynników decydujących o zadowoleniu gościa. Dane spływają każdego dnia, toteż wyniki są bardzo aktualne. Dzięki tym wiadomościom, hotelarze dowiedzą się jakie czynniki należy poprawić, aby klienci byli bardziej zadowoleni z oferowanych usług. Istnieje również możliwość porównania wyników z konkurencyjnymi obiektami. Hotelarze dowiedzą się również, czy w opiniach dotyczących ich obiektów częściej występują zdania negatywne czy pozytywne, oraz jakie słowa określające hotel padają najczęściej.

Raporty obejmują okres jednego roku, ale to od hotelarza zależy, z jaką częstotliwościową wyniki będą do niego docierać. Publikowane na serwisach opinie hotelarze mogą komentować, a najtrafniejsze ich zdaniem umieszczać także na swoich stronach internetowych. Ostatnio przeanalizowano opinie o obiektach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Zakopanem.

Opinie o obiektach od 3 do 5 gwiazdek, znajdujących się w największych miastach badane są na bieżąco. ReviewPro co jakiś czas zamieszcza je na swojej stronie internetowej. Poza hotelami, zestawienie ujmuje również popularne apartamenty, co do których występuje duża liczba dodawanych opinii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
ReviewPro Global Review Index opinia hotel goście klient serwis ocena komfort czystość obsługa miasta Polska wpływ




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję