Global Review Index- barometr opinii gości hotelowych
Opinie klientów o odwiedzanych obiektach mogą mieć znaczący wpływ na to, czy inni zdecydują się odwiedzić wybrany obiekt. Niezmiernie ważne jest zatem śledzenie, jakie nastroje przejawiają goście. Global Review Index pozwoli na śledzenie opinii gości i przekładanie ich na kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Na polski rynek narzędzie zostało przetransponowane przez firmę ReviewPro. Dzięki temu hotele mogą uzyskiwać informację, jakie opinie na temat obiektu dominują w serwisach internetowych. Badania odbywa się poprzez śledzenie wypowiedzi klientów zamieszczanych na ponad 100 serwisach.
Wynik Global Review Index ujmowany jest jako wartość procentowa, która prezentować ma aktualny wynik hotelu. Rezultat tworzy algorytm, który uwzględnia oceny wystawiane przez ugości na różnego rodzaju serwerach. Wśród uwzględnianych portali znajdują się wszystkie najbardziej popularne wśród użytkowników jak TripAdvisor, Booking, czy Hotels.com.
Tak jak na wskazanych serwisach, także w indeksie znajduje się rozróżnienie ocen z uwzględnieniem czystości, komfortu, obsługi i innych czynników decydujących o zadowoleniu gościa. Dane spływają każdego dnia, toteż wyniki są bardzo aktualne. Dzięki tym wiadomościom, hotelarze dowiedzą się jakie czynniki należy poprawić, aby klienci byli bardziej zadowoleni z oferowanych usług. Istnieje również możliwość porównania wyników z konkurencyjnymi obiektami. Hotelarze dowiedzą się również, czy w opiniach dotyczących ich obiektów częściej występują zdania negatywne czy pozytywne, oraz jakie słowa określające hotel padają najczęściej.
Raporty obejmują okres jednego roku, ale to od hotelarza zależy, z jaką częstotliwościową wyniki będą do niego docierać. Publikowane na serwisach opinie hotelarze mogą komentować, a najtrafniejsze ich zdaniem umieszczać także na swoich stronach internetowych. Ostatnio przeanalizowano opinie o obiektach zlokalizowanych w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Zakopanem.
Opinie o obiektach od 3 do 5 gwiazdek, znajdujących się w największych miastach badane są na bieżąco. ReviewPro co jakiś czas zamieszcza je na swojej stronie internetowej. Poza hotelami, zestawienie ujmuje również popularne apartamenty, co do których występuje duża liczba dodawanych opinii.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Pasażerowie znów nie polecieli
PZOT: Spadek liczby rezerwacji w biurach
OLT Express - problemy z organizacją?
Właściciele gospodarstw agroturystycznych zwolnieni z podatku
Właścicielka Biura TRAVELMANIA z Zielonej Górze zatrzymana za przemyt narkotyków
Początek roku dobrym czasem na przegląd autokaru?
Lufthansa: więcej lotów z Wrocławia
V Międzynarodowa Konferencja Turystyczna zaprasza
W pociągach PKP Intercity jak w restauracji
Jedziesz do Czech? Wiesz, że masz zniżki?
TUI rozpoczęło sprzedaż oferty na lato 2015
Właścicielka Biura TRAVELMANIA z Zielonej Górze zatrzymana za przemyt narkotyków
To będzie kierunek turystycznych podróży w 2013
LOT w dalszym ciągu będzie woził VIP-ów
Koniec palenia marihuany w Holandii?
Londyn: hotele rozpaczliwie obniżają ceny
Kirgistan zastanawia się nad zmianą nazwy kraju
Zdobywca Korony Gór Polski - aukcje WOŚP
Narciarski tydzień w słonecznych Alpach!