Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- JUNIOR PRODUCT MANAGER
- Pilotaż/Kraków/4.06
- TUI WROCŁAW - Specjalista ds. turystyki
- WROCŁAW: Specjalista ds. turystyki
- Pilot wycieczek CHINY HONGKONG
- Specjalista ds Turystyki
- Doradca ds. Wypraw Motocyklowych
- Antalya - obsługa Klientów Sun & Fun Holidays...
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji


Zobacz także
Michał Fijoł znów prezesem PLL LOT
Zmiany w radzie nadzorczej PLL LOT
Ostatni lot czeskiego przewoźnika
LOT udostępni internet na pokładzie Dreamlinerów
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia miejsc
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na lot
OLT Express - problemy z organizacją?
OLT Express to nowe linie lotnicze na polskim niebie. Bardzo szybko zjednały sobie pasażerów oferując konkurencyjne ceny oraz proponując bogatszą, niż dotychczas siatkę połączeń krajowych. W planach przewoźnika są także rejsy zagraniczne.
Obecnie OLT realizuje 24 połączenia między dziewięcioma polskimi miastami. Ceny wahają się od 99 zł za lot, a nawet 50 zł w specjalnej promocji dla studentów, osób poniżej 18 r.ż. oraz seniorów (powyżej 60 r.ż). Ponadto obiecał połączenia zagraniczne w cenie od 149 zł w jedną stronę.
Atrakcyjne ceny nie przekładają się jednak na jakość niektórych usług OLT Express. Tylko w ciągu pierwszych dziesięciu dni działalności przewoźnika połowa rejsów została zrealizowana z opóźnieniem. Prawie 30-proc. z nich było opóźnionych powyżej 15 minut, a 21-proc. poniżej 15 minut. Przedstawiciele linii uważają, że powodem utrudnień jest ograniczona przepustowość polskich lotnisk oraz niewystarczające możliwości operacyjne firm przygotowujących rejsy, w tym odladzanie maszyn, dowóz pasażerów do samolotu, tankowanie paliwa oraz dostarczenie cateringu. Liczba tych operacji od momentu wejścia przewoźnika na rynek wzrosła kilkukrotnie.
Emocje i zachwyt ze strony pasażerów szybko opadają. Problemem są nie tylko ciągłe spóźnienia, niektóre nawet kilkugodzinne jak samolot z Rzeszowa do Gdańska, który miał wylecieć o 13:30, a wyleciał o 17:30. U nas na forum pojawiły się doniesienia, że kontakt z przewoźnikiem jest utrudniony. Pasażerowie skarżą się na brak możliwości otrzymania faktury vat za bilet, z przyczyn technicznych została wstrzymana odprawa online. Jednym słowem "żenada organizacyjna" - napisał jeden z czytelników. "współpraca z agentami mimo deklaracji żadna, brak faktur, call center żenujące- po 37 próbach dodzwoniłem się po 12 minutach oczekiwania" - skarży się forumowicz. Inni chwalą, a wręcz usprawiedliwiają przewoźnika "miła obsługa lot o czasie poczęstunek na pokładzie za tą cenę nie wymagajmy nie wiadomo czego to dopiero początki ".
Być może, przewoźnik wprowadzając tak atrakcyjne ceny, musiał na czymś zaoszczędzić?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ilu turystów odwiedziło
Na czerwcówkę chętniej niż rok
Dział dla turystów:
Ilu turystów odwiedziło
Rozpoczęło się głosowanie w Mistrzostwach
Starsze aktualności:
Dlaczego Polacy wybierają All
Jakie festiwale wybierają
Lufthansa przejmie udziały w ITA
Dolny Śląsk promuje się nad
Więcej punktów wydawania paszportów
Pobyty turystów wyraźnie dłuższe niż rok
Cateringi dietetyczne w kontroli nie wypadły
Ceny w hotelach obniżone z
Rezerwacje na przewóz roweru za
V Międzynarodowa Konferencja Turystyczna zaprasza
W pociągach PKP Intercity jak w restauracji
Jedziesz do Czech? Wiesz, że masz zniżki?
TUI rozpoczęło sprzedaż oferty na lato 2015
Internet zdominował branżę turystyczną
Właścicielka Biura TRAVELMANIA z Zielonej Górze zatrzymana za przemyt narkotyków
Koniec palenia marihuany w Holandii?
Londyn: hotele rozpaczliwie obniżają ceny
Kirgistan zastanawia się nad zmianą nazwy kraju
Turyści częściej wybierają Poznań
TOPR i GOPR - podsumowanie wakacji 2012
Narciarski tydzień w słonecznych Alpach!