Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Przewoźnik wdraża nowe rozwiązanie
PKP Intercity rozpoczęło testowanie systemu zarządzania jedną kolejką na dworcu Gdynia Główna. Nowe rozwiązanie służy zwiększeniu komfortu klientów oraz skróceniu czasu oczekiwania w kolejce.
Gdynia jest szóstym dworcem w kraju, na jakim przewoźnik wdrożył system jednej kolejki.
Pierwszym dworcem, na którym pojawił się nowy system była Warszawa Centralna. PKP Intercity poszukiwało prostego rozwiązania, które usprawniłoby obsługę klienta w tradycyjnych dworcowych kasach. Testy nowego systemu na największym krajowym dworcu przyniosły średnio 16% wzrost efektywności obsługi pasażerów.
Przedstawiciele PKP Intercity chwalą się pozytywnym przyjęciem nowego systemu ze strony zarówno klientów, jak i pracowników kas. "Dziś z systemu zarządzania jedną kolejką korzystają pasażerowie PKP Intercity na pięciu dworcach. Od piątku, 11 października kolejnym poza Gdańskiem, trójmiejskim dworcem, gdzie testujemy system jest Gdynia" - powiedziała Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity S.A.
Testowany na gdyńskim dworcu system zakłada funkcjonowanie jednej kolejki do 5 okienek kasowych. Pasażerowie obsługiwani są w kolejności pojawienia się w "ogonku", a do wolnej kasy kieruje ich elektroniczny system wyświetlaczy. Z myślą o osobach starszych, słabowidzących lub niewidomych wraz z informacją wizualną generowany jest również komunikat głosowy.
Poza Gdynią i Gdańskiem system zarządzania jedną kolejką testowany jest na dworcach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie. Z uproszczonego systemu jednej kolejki korzystają również pasażerowie dworców Łódź Kaliska, Poznań i Warszawa Zachodnia.
System zarządzania jedną kolejką do kas to jedna z wielu wprowadzanych przez PKP Intercity w ostatnim czasie nowości. Wśród pozostałych przewoźnik wymienia: pełną rezerwację miejsc w pociągach, uproszczenie zakupu biletów przez Internet czy urządzenia mobilne, możliwość płacenia kartą za bilet na pokładzie wszystkich pociągów, rozwój sieci biletomatów w całym kraju.
Za wdrażanie systemu jednej kolejki dla PKP Intercity odpowiada firma Tensator.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
PKP Intercity chce usprawnić obsługę pasażerów
[2013-10-14 10:35 87.204.92.*]
Nadejszła wiekopomna chwila!!!! PKP liderem innowacyjnch rozwiązań z dziedziny customer service :))))) odpowiedz »
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Czy korzystając z usług hotelowych myślimy o ekologii?
ITD: co 20 autokar w złym stanie technicznym
Nominacja do tytułu Hotel Roku klasa biznes
Port Lotniczy Radom z nowym Logo
Wybrano najlepsze restauracje na świecie
Włoski potentat czekoladowy nie żyje
Podhalańska jagnięcina robi karierę