Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Fatalna pomyłka przewoźnika - bilety na bezcen
Samolotem z Houston do Waszyngtonu za 10 dolarów? Wszystko przez komputerowy błąd, który sparaliżował na kwadrans pracę systemu operacyjnego linii United Airlines. Pasażerowie będą zmuszeni jedynie pokryć kwotę ubezpieczenia w wysokości tych kilku dolarów.
W czwartek przez około piętnaście minut bilety lotnicze tego przewoźnika kosztowały zero dolarów. Dotyczyło to między innymi połączeń krajowych Houston-Waszyngton i Chicago-Los Angeles.
Kiedy linie zorientowały się o wystąpieniu awarii, sprzedaż biletów została natychmiast wstrzymana do momentu naprawienia błędu.
Przewoźnik wydał oficjalny komunikat, że zakupione bilety, mimo awarii są ważne. W normalnych okolicznościach lot z Houston do Waszyngtonu na przyszły weekend kosztowałby 877 dolarów.
Wiadomo, że czwartkowa wpadka będzie słono kosztować United Airlines, nie podano jednak szczegółowej kwoty.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Stopniowe wzrosty w branży hotelarskiej
Praca w turystyce daje satysfakcję?
Kiepski dowcip obsługi lotniska
Rainbow Tours: po Turcji Mercedesem
Przed podróżą warto zadbać o ubezpieczenie sprzętu
Serwetka w restauracji przyciąga uwagę klienta
Kupować całe wyposażenie kuchni w jednym sklepie?