TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Piwo na stadionowych salonach

Branża piwna walczy o sprzedaż. Szacuje się, że w tym roku może skurczyć się o 1,5 procent.


Dobrą okazją do podreperowania piwnego budżetu ma być Euro 2012.

Koncernom piwnym nie brakuje pomysłów na zwiększenie sprzedaży. Grupa Żywiec już od 2004 roku reklamuje się swoją marką królewską na koszulkach kibiców Legii Warszawa. Inna marka Grupy Żywiec - Warka - wspiera piłkarzy reprezentacji Polski. Na tym nie koniec, firma posiada także sieć pijani pod szyldem Piwiarni Wareckich. Obecnie jest ich 90, do Mistrzostw ma być 130.

Grupa Carlsberg z kolei została sponsorem Euro 2012. Dzięki czemu jej piwa: Okocim, Carlsberg, czy Harnaś, będą serwowane na stadionowych salonach. Kompania Piwowarska z 38% udziałami nie przejmuje się konkurencją i nie planuje wprowadzenia sieci własnych pubów.

Ruch na rynku piwnym to okazja do wypromowania się mniejszych podmiotów, takich jak Mex Polska, który jest właścicielem m.in. Browar de Brasil oraz stylizowanej na lata PRL-u sieci Pijalnia Wódki i Piwa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Branża piwna sprzedaż w tym roku dobra okazja podreperowanie piwny budżet Mistrzostwa Europy Euro 2012 pomysły zwiększenie sprzedaży Grupa Żywiec marka królewska kibice Legia Warszawa reprezentacja Polski Okocim Carlsberg Harnaś Piwiarnia Warecka szyld firma Warka stadion Mex Polska podmioty okazja Browar de Brasil PRL Pijalnia Wódki i Piwa GPW




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję