Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
- Rezydent do Chorwacji i Czarnogóry poszukiwany
- Animator hotelowy :)
- Przewodnik w Oliwiarni KRETA GRECJA
Gdańskie top produkty turystyczne
Zwiedzanie Gdańska z wody, gra miejska, wizyta w warsztacie obróbki bursztynu - powstaje katalog gdańskich produktów turystycznych oraz dedykowana im internetowa wyszukiwarka gdansk4Fun.
Dzięki grantowi otrzymanemu z Ministerstwa Sportu i Turystyki Gdańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z pomorską branżą turystyczną, przygotuje specjalny katalog produktów turystycznych związanych z Gdańskiem i Regionem. Oferty produktów znajdą się również na dedykowanej internetowej wyszukiwarce - gdansk4fun.
Projekt jest kontynuacją intensywnych działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.
Oferty produktów turystycznych będą związane z sześcioma kategoriami: relaksem, bursztynem, Solidarnością, aktywnym wypoczynkiem, zwiedzaniem i kulturą oraz oczywiście morzem. Jakie informacje będzie można znaleźć zarówno w katalogu i wyszukiwarce?
- nazwa produktu
- kontakt do organizatora
- czas obowiązywania oferty (przez cały rok, sezonowo, okazjonalnie przy okazji innych, większych wydarzeń)
- dodatkowe atrybuty (czy dany produkt jest skierowany dla rodzin z dziećmi, przystosowany dla niepełnosprawnych, romantyczny/dla dwojga)
- do jakiej grupy odbiorców jest skierowany produkt (indywidualnych, grupowych, biznesowych)
- czy jest to oferta jedno- lub kilkudniowa.
W internetowej wyszukiwarce produktów turystycznych uwzględniona będzie również ich cena.
Czemu ma służyć integracja ofert produktów turystycznych? Przede wszystkim ma ułatwić samym turystom (zarówno indywidualnym jak i biznesowym) odszukanie interesujących ich ofert. Dzięki temu, że oba narzędzie będą dostępne w czterech wersjach językowych - poza polską, również angielskiej, niemieckiej oraz rosyjskiej oferty dotrą również do coraz liczniej przybywających do Trójmiasta gości z zagranicy. Projekt ma również pobudzić branżę turystyczną w zakresie kreowania nowych, oryginalnych i konkurencyjnych ofert nawiązujących do kluczowych wyróżników Gdańska i Regionu. Takich ofert wciąż jest za mało jak na potrzeby tak dużej destynacji turystycznej, a te, które funkcjonują na rynku są rozproszone.
Katalog produktów turystycznych oraz wyszukiwarka internetowa to nie jednak nie wszystko. W ramach ministerialnego grantu zorganizowana została również konferencja "Nowe trendy w turystyce", która odbyła się 13 marca w Hotelu Radisson Blu Gdańsk i w której udział wzięło 200 osób związanych z branżą turystyczną. W maju zorganizowane zostaną również warsztaty poświęcone tworzeniu, promocji i sprzedaży produktów turystycznych, które poprowadzi Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc (który był również prelegentem podczas konferencji "Nowe trendy w turystyce").
Ważną częścią całego projektu będzie również opracowanie dokumentu strategicznego, w którym wskazane będą kierunki i narzędzie rozwoju oraz wsparcia produktów turystycznych w Gdańsku i Regionie (połączone z organizacją 2 warsztatów produktowych).
Projekt jest kontynuacją działań podjętych w latach ubiegłych przez GOT/GCB i związanych promocją czterech produktów turystycznych: bursztynem, Solidarnością, morzem i zamkami gotyckimi w ramach których odbyły się m.in. szkolenia dla trójmiejskiej branży turystycznej z zakresu tworzenia produktów, powstał również "Podręcznik dobrych praktyk" poświęcony czterem wyróżnikom Gdańska i Regionu oraz przykładom skutecznego wykorzystania produktów turystycznych za granicą.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Dział dla turystów:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Nowości w katalogu Prestige Holidays & Tours
Pamiątki z wakacji pod kontrolą
Spółka eSKY.pl podbija Brazylię!
Koleje Śląskie walczą o pasażerów. Nowe pociągi i zniżki
Palący będą mogli odetchnąć na Lotnisku Chopina w Warszawie
Technologiczny detoks przyciąga turystów
Polak podróżuje. Gdzie, jak, za ile?
Seminarium turystyczne nt. rejestru klauzul niedozwolonych
Kupować całe wyposażenie kuchni w jednym sklepie?