Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w Hiszpanii - Anex Tour Poland
- Ośrodek wczasowy wolne terminy na lipiec!!!
- Wychowawca kolonijny 2023
- Obsługa klienta Ursynów
- Pilot wycieczki 12-14.06
- Specjalista ds. Turystyki
- Pilot wycieczki do Wrocławia i Kotliny Kłodzkiej
- Specjalista/-tka ds. Sprzedaży
- Ośrodek wypoczynkowy - najem, dzierżawa
- Pilotaż 20-24.06.2023 Słowenia


Zobacz także
Grudzień rozczarowujący dla hotelarzy
Sopot walczy o turystów także zimą
Pomoc dla najbardziej poszkodowanych organizatorów
OROT i samorząd chcą pomocy dla turystyki
Tarcza prawna przynosi nowe rozwiązania dla turystyki
Fundacja Hotele dla Medyków przekazała 100 tys. zł dla szpitala MSWiA w Warszawie
Wiosenna promocja Sopotu
Tydzień Kultury, Tydzień Rodzinny i Tydzień Luksusu to pomysły na wiosenną promocję Sopotu. Podczas specjalnie przygotowanych przez branżę turystyczną akcji promocyjnych mieszkańcy i turyści liczyć mogą na zniżki w restauracjach, hotelach i atrakcyjne oferty pobytowe.
Nie tylko w miesiącach wakacyjnych warto się wybrać do Sopotu. Ciekawie będzie można spędzić czas w kwietniu i co ważne skorzystać z okazyjnych cen. Promocyjne tygodnie rozpoczną się 4 kwietnia. To nowa inicjatywa Gminy Miasta Sopotu oraz Stowarzyszenia Turystycznego Sopot, która ma na celu wydłużenie sezonu turystycznego.
Wiosenną promocje Sopotu rozpocznie Sopocki Tydzień Rodzinny zaplanowany w terminie od 4 do 11 kwietnia br. czyli trwający podczas Świąt Wielkanocnych. Hotele, pensjonaty oraz inne obiekty noclegowe przygotują specjalne pakiety pobytowe. Natomiast lokale gastronomiczne będą oferować specjalne karty menu, dania dla dzieci czy zniżki dla rodzin. Pozwoli to uatrakcyjnić pobyt świąteczny turystów w kurorcie i jak liczą organizatorzy, będzie motywem przyjazdu w tych dniach do Sopotu.
Kolejna propozycja to Sopocki Tydzień Luksusu organizowany w dniach od 12 do 19 kwietnia tego roku. Akcja planowana jest głównie z myślą o mieszkańcach Trójmiasta i okolic. Ideą akcji jest to, aby ekskluzywne usługi, najdroższe dania w restauracjach czy zabiegi SPA można było kupić o połowę taniej.
Natomiast Sopocki Tydzień Kulturalny realizowany w dniach od 20 do 27 kwietnia oparty jest głównie na dwóch wydarzeniach kulturalnych odbywających się w mieście. W hali Ergo Arena planowane są koncerty gwiazd: 22 kwietnia zaśpiewają Jose Carreras i Edyta Górniak, a następnego dnia odbędzie się koncert Michaela Bublé. Noclegi w promocyjnych cenach i inne usługi mają zachęcić osoby przyjeżdżające do Sopotu na koncerty do przedłużenia pobytu. Sopocki Tydzień Kulturalny będzie nawiązywał także do święta literatury czyli Światowego Dnia Książki obchodzonego 23 kwietnia.
Tydzień Kulturalny oraz Tydzień Rodzinny to oferta skierowana do osób z całej Polski, której celem jest uatrakcyjnienie i wydłużenie pobytu turystów w Sopocie. Z Tygodnia Luksusu skorzystać głównie mają mieszkańcy Pomorza. O tym czy przedsięwzięcie okaże się udane, w dużej mierze zależy od tego, ile i jakich okazyjnych propozycji przygotuje sopocka branża turystyczna.
- Nie ograniczamy liczby i rodzajów obiektów czy też formy rabatów- mówi Dorota Sykut koordynator projektu. - Zależy nam, aby jak najwięcej obiektów z ciekawymi propozycjami przystąpiło do tworzenia wspólnej oferty kurortu. Gmina Miasta Sopotu i Stowarzyszenie Turystyczne Sopot będą ją promować w Trójmieście, Warszawie, Bydgoszczy i Toruniu. Jeżeli kwietniowa akcja promocyjna będzie cieszyła się powodzeniem, pomysłodawcy chcą ją powtórzyć jesienią.
Jednym z sukcesów projektu klastrowego w Sopocie jest stworzenie cyklicznie wydawanego kalendarza imprez (www.kalendarz.sopot.pl). Teraz planowane są kolejne działania: możliwość pakietowania sopockich ofert zawartych w kalendarzu i ich sprzedaży on - line. Sopocka firma Aktywator proponuje przystąpienie do innowacyjnego systemu tworzenia pakietów turystycznych, ich rezerwacji i sprzedaży przez Internet. Przedstawicielki firmy Aktywator będą indywidualnie kontaktowały się z zainteresowanymi obiektami w celu tworzenia wspólnych pakietów.
- Inspiracją do podejmowania kolejnych działań był dla nas odzew z jakim się spotkaliśmy podczas organizacji Sopockiego Jarmarku Bożonarodzeniowego w ubiegłym roku - mówi Dorota Sykut. - Do akcji przyłączyło się 48 sopockich przedsiębiorców, którzy ufundowali 176 prezentów. To cieszy, że podejmowane przez Sopocką Inicjatywę Klastrową działania integrujące i edukujące sopocką branżę turystyczną przynoszą efekty.
W związku z zakończeniem projektu "Od inicjatywy klastrowej do Sopockiego Klastra Turystycznego - program wsparcia i rozwoju" w tym roku to Stowarzyszenie Turystyczne Sopot przejmuje funkcję pełnioną przez biuro projektu klastrowego. Podmioty, które do tej pory nie są członkami Stowarzyszenia, a chcą korzystać z działań klastrowych mogą wstąpić do Stowarzyszenia.
Projekt pt. "Od inicjatywy klastrowej do Sopockiego Klastra Turystycznego - program wsparcia i rozwoju" został opracowany przez Gminę Miasta Sopotu - lidera projektu i Stowarzyszenie Turystyczne Sopot - partnera projektu. Uczestniczą w nim przedsiębiorstwa sektora turystycznego i gastronomicznego, organizacje branżowe oraz jednostki edukacyjno- badawcze oraz samorządowe. Ważne jest połączenie doświadczenia przedsiębiorców, wiedzy i badań jednostek edukacyjnych oraz wsparcia władz samorządowych. Udział w klastrze przynosi szereg korzyści: wpływa na obniżenie kosztu własnego biznesu i tworzenie lokalnych miejsc pracy, zapewnia dostęp do wiedzy, informacji, kapitału, pozwala poszerzać ofertę, daje możliwość nawiązania kontaktów osobistych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
3/4 Polaków ma plany na
Dział biura turystyczne:
Europa Ubezpieczenia stawia na
3/4 Polaków ma plany na
Starsze aktualności:
Od dziś PFR udostępnia decyzje o umorzeniu zwrotów z Tarczy
IATA: Powrót zasady 80-20
Inflacja zatrzyma wielu Polaków w
Chorwacja: ostatnie wakacje z
Polskie miasta wśród lokalizacji z największym przyrostem
Wyjazdy do Grecji tańsze niż przed
Linie lotnicze zwróciły pieniądze za pół miliona voucherów za loty odwołane z powodu
KLM anuluje część lotów i ogranicza sprzedaż biletów na europejskie
Parlament Europejski naciska na wprowadzanie ekologicznych paliw
IATA: ożywienie podróży lotniczych
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem
Dojazd do Dubrownika będzie
Cypr przywraca obowiązek noszenia maseczek w zamkniętych
Katowice Airport rozbudowuje bazę techniczną
Europejska turystyka odradza się, choć brakuje jej rąk do
Turyści z Krakowa staną przed sądem
Amrest notuje wzrost przychodów
W Kapadocji rozbił się balon z turystami
Szturm na klientów Ecco Holiday
Qatar Airways ulepsza aplikację
Polscy kibice koczowali pod hotelem
V Ogólnopolska Konferencja Kultura i Turystyka
Będzie praca dla kontrolerów ruchu lotniczego?
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?