Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Szturm na klientów Ecco Holiday
Kolejni touroperatorzy wyciągają pomocną dłoń do klientów Ecco Holiday, którym anulowano wyjazdy wakacyjne. Tym razem biuro podróży 7islands przygotowało specjalną ofertę promocyjną, dzięki której turyści nie będą musieli rezygnować z zaplanowanych wakacji.
- Nasze oferty bardzo atrakcyjne cenowo. Dodatkowo, baza hotelowa 7islands pokrywa się w dużej mierze z bazą Ecco Holiday. W związku z tym istnieje duża szansa, że klienci, którzy wybrali konkretny hotel z oferty Ecco Holiday, przechodząc do 7islands, nie będą musieli z niego rezygnować - wyjaśnia Radosław Mazur, dyrektor sprzedaży 7islands.
To nie wszystko. 7islands zapowiada, iż w ramach promocji niedoszli klienci Ecco Holiday otrzymają specjalne bonusy, m. in.: bezpłatną Gwarancję Niezmienności Ceny dla wszystkich rezerwacji i wybrane wycieczki fakultatywne w prezencie.
Szczegóły promocji:
1. Wszystkie rezerwacje objęte zostaną Gwarancją Niezmienności Ceny - Gratis.
2. Przy rezerwacji oferty 7islands na Kos: na miesiące: czerwiec oraz wrzesień (decyduje data wylotu)- wycieczka "Paradise Beach"- Gratis.
3. Przy rezerwacji oferty 7isalnds na Kretę dla pierwszych 50 osób (tylko obiekty w okolicach Heraklionu z wyłączeniem hoteli w Chanii oraz Georgioupolis) - wycieczka fakultatywna do Knossos - Gratis.
Warunkiem otrzymania powyższych usług jest spełnienie następujących warunków:
1. Przesłanie na adres: rezerwacje1@7isalnds.pl zeskanowanej podpisanej umowy z Ecco Holiday. Na tej podstawie pracownicy help desku dokonają zmiany w założonej rezerwacji i dodadzą poszczególne usługi.
2. 7islands zastrzega sobie prawo do każdorazowego sprawdzania nadesłanych umów oraz do ich weryfikacji.
3. W przypadku wycieczki na Knossos, jeżeli będzie więcej rezerwacji niż oferowanych miejsc na wycieczkę, decydującą będzie data założenia rezerwacji w statusie "potwierdzona".
4. Warunki promocji obowiązują w przypadku dostępności miejsc.
5. Promocja 7islands trwa do 31.05.2012.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
7islands na ratunek
[2012-05-10 17:53 83.20.66.*]
Przeczytajcie jak Itaka traktuje swoich klientów (jako ostrzeżenie przed zbliżającym się sezonem): http://www. tur-info. pl/p/ak_id, 41020, , itaka, turysci, nocleg, nie_mieli_gdzie_spac, w_turcji, all_inclusive, na_wakacjach. html odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 19:10 89.228.9.*]
To śmieszne co robią rzekomi pomocnicy wyciągając pomocną dłoń. Nie oszukujmy się nie od dzisiaj wiadomo że to tylko biznes. Tak naprawdę jeden Tour Operator prześciga się z drugim aby pozyskać Klientów Ecco Holiday. Ciekawe czy oni byliby zadowoleni z takiego obrotu sprawy gdyby dotyczyło ich to bezpośrednio? skąd nagle taka komitywa ?! zastanawiające ... odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 19:11 89.228.9.*]
Łatwy "kąsek " do przejęcia.Teraz kto pierwszy ten lepszy odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 21:04 87.99.52.*]
a dla mnie wiekszość polskich biur podróży działa jak firma 'kogucik'...czyli zapier... i ucikł. odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 21:29 62.87.129.*]
7islands na ratunek
[2012-05-10 21:30 62.87.129.*]
7islands cichaczem zamienia się w mocnego gracza na rynku turystycznym. Trzymam kciuki. Krzysiek Adamski. odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 22:35 31.11.190.*]
Panie Krzysztofie,Dziekujemy za trzymanie kciukow, przydadza sie :). Jak dzisiaj czyta sie komentarze to wiekszosc ich jest bardzo negatywna, obrazliwa i podszyta obluda, dlatego tez doceniam Pana komentarz - nie tylko przy tym artykule! Pozdrawiam Radek Mazur 7islands odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 23:45 95.155.68.*]
Ktoś Ty? odpowiedz »
superpromocja
[2012-05-11 14:46 83.27.127.*]
No! To się nazywa zdobywanie klientów. Krzysztof trenerturystyki Adamski nie zawaha przed niczym. Każdą firmę pochwali - w końcu pochlebstwa to najlepsza wazelina, aby przypodobać się zarządom firm, a nóż widelec zlecą coś. Wszędzie na forach go pełno... czyżby zbyt wiele wolnego czasu? Wolny czas warto przeznaczyć na dokształcanie się, albo zainwestować w PR, a nie w marketing partyzancki, bo taki wizerunek otworzy trochę drzwi, ale sporo zamknie. odpowiedz »
superpromocja
[2012-05-11 16:40 78.8.147.*]
A w czym Ci to przeszkadza. Konkurencja dla Ciebie? Ma narzekać i krytykować jak Ty? Każdy orze jak może... odpowiedz »
superpromocja
[2012-05-11 16:43 78.8.147.*]
Z tego co widziałam na stronie to szkoli agentów, a nie TO więc co się czepiasz? odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-12 09:08 31.63.246.*]
hahah dobre. 7island? z tymi cenami?:) odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-12 22:26 212.67.156.*]
na ratunek? dobre sobie. a tyle było mowy o cenach poniżej wartości rynkowej.i zamiast kuć, poki żelazo gorące, dziad swoje a baba swoje, a mawiają, że warto iść po rozum do głowy... gdzie tu logika? odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-12 22:29 212.67.156.*]
a tonący brzytwy się łapie odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-11 11:57 83.3.19.*]
a moze lepiej, żeby biura zajeły sie pozyskiwaniem nowych Klientów. a nie zbawianiem świata i przejmowaniem Klientów. wydaje sie, że dobrze, że Ecco zaczęlo mysleć o ratowaniu sytuacji teraz a nie kiedy juz będzie za późno odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-16 22:07 83.3.138.*]
Czy oszustwo ? Impreza odwołana z powodu niedokoniana sie minimalnej liczby rezerwacji pojawia sie w systemie rez.merlin w 3 krotnie wyższej cenie. Coś jest nie tak jeśli moi klienci zarezerwowali chalkidiki na wylot z poznania i otrzymali pismo powołujące sie na VI.7 war.ucz.i o minimalnej liczbie rez. to według mnie oznacza zlikwidowanie przelotu(podobnie jak w imprezach autokarowych - nie zebrało sie przykładowo 80% autokaru impreza odwołana) a tu niespodzianka impreza jest dostępna na merlinie i systemie własnym ecco z 3 krotnie wyzszą ceną . czy to aby nie jest oszustwo? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Poland Convention Bureau rekomenduje organizatorów
Przewoźnicy czekają na Dreamlinery
Gwarancje największych touroperatorów
Hiszpanie winni straty Brytyjczyka?
Qatar Airways ulepsza aplikację
Polscy kibice koczowali pod hotelem
V Ogólnopolska Konferencja Kultura i Turystyka
Będzie praca dla kontrolerów ruchu lotniczego?
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?
Ryanair wprowadza udogodnienia dla rodzin
Czy ktoś jechał samodzielnie na Ukrainę?