Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- praca wychowawca - obóz rekreacyjny (j. ukraiński)
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot wycieczki Macedonia 05-16.09.2022
- Wychowawca kolonijny, PILNE, Darłówko 14-23.08
- Szukam wychowawcy na kolonie w Darłówku 14-23.08
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...


Zobacz także
Ecco Holiday zakończyło kolejną edycję spotkań z kluczowymi agentami
POT i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego razem dla rozwoju talentów rynku turystycznego
Pyszne.pl wprowadza kartę debetową dla klientów korporacyjnych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla włoskich operatorów wyciągów narciarskich
Touroperatorzy optymalnie dostosowali podaż wyjazdów do popytu
Szturm na klientów Ecco Holiday
Kolejni touroperatorzy wyciągają pomocną dłoń do klientów Ecco Holiday, którym anulowano wyjazdy wakacyjne. Tym razem biuro podróży 7islands przygotowało specjalną ofertę promocyjną, dzięki której turyści nie będą musieli rezygnować z zaplanowanych wakacji.
- Nasze oferty bardzo atrakcyjne cenowo. Dodatkowo, baza hotelowa 7islands pokrywa się w dużej mierze z bazą Ecco Holiday. W związku z tym istnieje duża szansa, że klienci, którzy wybrali konkretny hotel z oferty Ecco Holiday, przechodząc do 7islands, nie będą musieli z niego rezygnować - wyjaśnia Radosław Mazur, dyrektor sprzedaży 7islands.
To nie wszystko. 7islands zapowiada, iż w ramach promocji niedoszli klienci Ecco Holiday otrzymają specjalne bonusy, m. in.: bezpłatną Gwarancję Niezmienności Ceny dla wszystkich rezerwacji i wybrane wycieczki fakultatywne w prezencie.
Szczegóły promocji:
1. Wszystkie rezerwacje objęte zostaną Gwarancją Niezmienności Ceny - Gratis.
2. Przy rezerwacji oferty 7islands na Kos: na miesiące: czerwiec oraz wrzesień (decyduje data wylotu)- wycieczka "Paradise Beach"- Gratis.
3. Przy rezerwacji oferty 7isalnds na Kretę dla pierwszych 50 osób (tylko obiekty w okolicach Heraklionu z wyłączeniem hoteli w Chanii oraz Georgioupolis) - wycieczka fakultatywna do Knossos - Gratis.
Warunkiem otrzymania powyższych usług jest spełnienie następujących warunków:
1. Przesłanie na adres: rezerwacje1@7isalnds.pl zeskanowanej podpisanej umowy z Ecco Holiday. Na tej podstawie pracownicy help desku dokonają zmiany w założonej rezerwacji i dodadzą poszczególne usługi.
2. 7islands zastrzega sobie prawo do każdorazowego sprawdzania nadesłanych umów oraz do ich weryfikacji.
3. W przypadku wycieczki na Knossos, jeżeli będzie więcej rezerwacji niż oferowanych miejsc na wycieczkę, decydującą będzie data założenia rezerwacji w statusie "potwierdzona".
4. Warunki promocji obowiązują w przypadku dostępności miejsc.
5. Promocja 7islands trwa do 31.05.2012.
Komentarze
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Kierownictwo Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej i przedstawiciele Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego w ramach rokowań sporu zbiorowego z dnia 22 grudnia 2021 r. doszli do porozumienia w zakresie wypracowania zmian do Regulaminu Pracy...
Tagi:
Komentarze:
7islands na ratunek
[2012-05-10 17:53 83.20.66.*]
Przeczytajcie jak Itaka traktuje swoich klientów (jako ostrzeżenie przed zbliżającym się sezonem): http://www. tur-info. pl/p/ak_id, 41020, , itaka, turysci, nocleg, nie_mieli_gdzie_spac, w_turcji, all_inclusive, na_wakacjach. html odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 19:10 89.228.9.*]
To śmieszne co robią rzekomi pomocnicy wyciągając pomocną dłoń. Nie oszukujmy się nie od dzisiaj wiadomo że to tylko biznes. Tak naprawdę jeden Tour Operator prześciga się z drugim aby pozyskać Klientów Ecco Holiday. Ciekawe czy oni byliby zadowoleni z takiego obrotu sprawy gdyby dotyczyło ich to bezpośrednio? skąd nagle taka komitywa ?! zastanawiające ... odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 19:11 89.228.9.*]
Łatwy "kąsek " do przejęcia.Teraz kto pierwszy ten lepszy odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 21:04 87.99.52.*]
a dla mnie wiekszość polskich biur podróży działa jak firma 'kogucik'...czyli zapier... i ucikł. odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 21:29 62.87.129.*]
7islands na ratunek
[2012-05-10 21:30 62.87.129.*]
7islands cichaczem zamienia się w mocnego gracza na rynku turystycznym. Trzymam kciuki. Krzysiek Adamski. odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 22:35 31.11.190.*]
Panie Krzysztofie,Dziekujemy za trzymanie kciukow, przydadza sie :). Jak dzisiaj czyta sie komentarze to wiekszosc ich jest bardzo negatywna, obrazliwa i podszyta obluda, dlatego tez doceniam Pana komentarz - nie tylko przy tym artykule! Pozdrawiam Radek Mazur 7islands odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-10 23:45 95.155.68.*]
Ktoś Ty? odpowiedz »
superpromocja
[2012-05-11 14:46 83.27.127.*]
No! To się nazywa zdobywanie klientów. Krzysztof trenerturystyki Adamski nie zawaha przed niczym. Każdą firmę pochwali - w końcu pochlebstwa to najlepsza wazelina, aby przypodobać się zarządom firm, a nóż widelec zlecą coś. Wszędzie na forach go pełno... czyżby zbyt wiele wolnego czasu? Wolny czas warto przeznaczyć na dokształcanie się, albo zainwestować w PR, a nie w marketing partyzancki, bo taki wizerunek otworzy trochę drzwi, ale sporo zamknie. odpowiedz »
superpromocja
[2012-05-11 16:40 78.8.147.*]
A w czym Ci to przeszkadza. Konkurencja dla Ciebie? Ma narzekać i krytykować jak Ty? Każdy orze jak może... odpowiedz »
superpromocja
[2012-05-11 16:43 78.8.147.*]
Z tego co widziałam na stronie to szkoli agentów, a nie TO więc co się czepiasz? odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-12 09:08 31.63.246.*]
hahah dobre. 7island? z tymi cenami?:) odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-12 22:26 212.67.156.*]
na ratunek? dobre sobie. a tyle było mowy o cenach poniżej wartości rynkowej.i zamiast kuć, poki żelazo gorące, dziad swoje a baba swoje, a mawiają, że warto iść po rozum do głowy... gdzie tu logika? odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-12 22:29 212.67.156.*]
a tonący brzytwy się łapie odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-11 11:57 83.3.19.*]
a moze lepiej, żeby biura zajeły sie pozyskiwaniem nowych Klientów. a nie zbawianiem świata i przejmowaniem Klientów. wydaje sie, że dobrze, że Ecco zaczęlo mysleć o ratowaniu sytuacji teraz a nie kiedy juz będzie za późno odpowiedz »
7islands na ratunek
[2012-05-16 22:07 83.3.138.*]
Czy oszustwo ? Impreza odwołana z powodu niedokoniana sie minimalnej liczby rezerwacji pojawia sie w systemie rez.merlin w 3 krotnie wyższej cenie. Coś jest nie tak jeśli moi klienci zarezerwowali chalkidiki na wylot z poznania i otrzymali pismo powołujące sie na VI.7 war.ucz.i o minimalnej liczbie rez. to według mnie oznacza zlikwidowanie przelotu(podobnie jak w imprezach autokarowych - nie zebrało sie przykładowo 80% autokaru impreza odwołana) a tu niespodzianka impreza jest dostępna na merlinie i systemie własnym ecco z 3 krotnie wyzszą ceną . czy to aby nie jest oszustwo? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Mniej turystów przyjeżdża do Grecji drogą
UMWM kieruje sprawę pielgrzymki do Medjugorje do organów
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Niemiecka turystyka wyjazdowa przekroczy przedpandemiczne poziomy w ciągu 2
Dział promocje dla turystów:
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
OTI Holding otwiera nowy hotel w
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze
Coffeedesk nawiązuje współpracę ze
Litwa znosi obostrzenia i otwiera się na
Dziś wypada Międzynarodowy Dzień Przewodnika
Czechy wprowadziły nowe zasady
Jakie wybrać ubezpieczenie na
Ruszyły zapisy na 12. edycję New Trends in
Minister zdrowia o znoszeniu
IATA: sprzedaż biletów rośnie w miarę znoszenia
Rejsy wycieczkowe coraz
Gastronomia Moxy Poznań Airport najlepsza w sieci
Linie Emirates będą promować saudyjską
Kolejne kraje łagodzą ograniczenia
Słowacja: nowe zasady dla hoteli, gastronomii, czy ośrodków
Poland Convention Bureau rekomenduje organizatorów
Przewoźnicy czekają na Dreamlinery
Gwarancje największych touroperatorów
Hiszpanie winni straty Brytyjczyka?
US Airways: Przebieraniec w kokpicie
Kolejna atrakcja turystyczna w Google Street View
Qatar Airways ulepsza aplikację
Polscy kibice koczowali pod hotelem
V Ogólnopolska Konferencja Kultura i Turystyka
Będzie praca dla kontrolerów ruchu lotniczego?
UOKIK: klienci biur sami winni problemów?
Ryanair wprowadza udogodnienia dla rodzin
Czy ktoś jechał samodzielnie na Ukrainę?
