TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowe klasy w SAS

SAS wprowadza nową koncepcję serwisu dla swoich pasażerów, zastępując stosowane dotychczas klasy przelotu dwoma zupełnie nowymi alternatywami: SAS Go - dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi, i SAS Plus - dla klientów o jeszcze większych oczekiwaniach.


Koncepcja nowych klas powstała przy współpracy z pasażerami korzystającymi z usług SAS i ma spełniać oczekiwania zarówno osób podróżujących w interesach, jak i turystycznie.

W listopadzie ubiegłego roku SAS rozpoczął realizację nowego, proaktywnego planu 4Excellence Next Generation (4XNG), którego celem jest zabezpieczenie przyszłości SAS, jako spółki oferującej swoim klientom konkurencyjne usługi. Dzięki nowym umowom zbiorowym z personelem pokładowym, centralizacji i redukcji administracji oraz outsourcingowi i sprzedaży niektórych obszarów działalności funkcjonowanie firmy ulega radykalnym zmianom. W ramach planu zmieniona i rozszerzona zostanie także oferta dla klientów.

SAS wprowadza dwa nowe rodzaje usług w Skandynawii i pozostałej części Europy: SAS Go dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi, i SAS Plus dla klientów o jeszcze większych wymaganiach. Nowa koncepcja została opracowana w ścisłej współpracy z klientami i obejmuje nowe, lepsze rozwiązania w zakresie usług świadczonych podczas lotu.

"Chcemy, aby naszym klientom podróżowało się łatwiej, dlatego oferujemy SAS Go i SAS Plus. Dla SAS prostota oznacza sytuację, w której klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują. Tworząc tę koncepcję, opieraliśmy się na potwierdzonych potrzebach naszych klientów a nie na standardach obowiązujących w branży", mówi Rickard Gustafson, prezes i dyrektor zarządzający SAS.

Klasa SAS Go zawsze obejmuje jedną sztukę bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), kawę lub herbatę podczas lotu oraz szereg usług pozwalających zaoszczędzić czas, w tym odprawę przez Internet.

SAS Plus natomiast obejmuje dwie sztuki bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), szybką odprawę bezpieczeństwa SAS Fast Track, wstęp do wydzielonych poczekalni lotniskowych, posiłki i napoje alkoholowe podczas lotu oraz podwójną liczbę punktów EuroBonus.Równocześnie pasażerowie korzystają ze wszystkich usług oferowanych w ramach SAS Go.

SAS wprowadza także zupełnie nową koncepcję w zakresie usług świadczonych podczas lotu, w ramach której tradycyjnie serwowane posiłki zostaną zastąpione przez ofertę "Cafè" z nową odsłoną bogatego menu, które będzie oferowane wszystkim pasażerom (bezpłatnie lub za opłatą - w zależności od rodzaju usługi).

Z oferty obejmującej nowe klasy przelotu będzie można korzystać podczas podróży na trasach SAS w Europie i Skandynawii od 9 czerwca 2013 r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
4Excellence Next Generation SAS linie lotnicze klient koncepcja SAS Plus SAS Go alternatywa radykalna zmiana bagaż rejestrowany klasa przewoźnik EuroBonus w europie Skandynawia odprawa Internet




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję