Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Nowe klasy w SAS
SAS wprowadza nową koncepcję serwisu dla swoich pasażerów, zastępując stosowane dotychczas klasy przelotu dwoma zupełnie nowymi alternatywami: SAS Go - dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi, i SAS Plus - dla klientów o jeszcze większych oczekiwaniach.
Koncepcja nowych klas powstała przy współpracy z pasażerami korzystającymi z usług SAS i ma spełniać oczekiwania zarówno osób podróżujących w interesach, jak i turystycznie.
W listopadzie ubiegłego roku SAS rozpoczął realizację nowego, proaktywnego planu 4Excellence Next Generation (4XNG), którego celem jest zabezpieczenie przyszłości SAS, jako spółki oferującej swoim klientom konkurencyjne usługi. Dzięki nowym umowom zbiorowym z personelem pokładowym, centralizacji i redukcji administracji oraz outsourcingowi i sprzedaży niektórych obszarów działalności funkcjonowanie firmy ulega radykalnym zmianom. W ramach planu zmieniona i rozszerzona zostanie także oferta dla klientów.
SAS wprowadza dwa nowe rodzaje usług w Skandynawii i pozostałej części Europy: SAS Go dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi, i SAS Plus dla klientów o jeszcze większych wymaganiach. Nowa koncepcja została opracowana w ścisłej współpracy z klientami i obejmuje nowe, lepsze rozwiązania w zakresie usług świadczonych podczas lotu.
"Chcemy, aby naszym klientom podróżowało się łatwiej, dlatego oferujemy SAS Go i SAS Plus. Dla SAS prostota oznacza sytuację, w której klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują. Tworząc tę koncepcję, opieraliśmy się na potwierdzonych potrzebach naszych klientów a nie na standardach obowiązujących w branży", mówi Rickard Gustafson, prezes i dyrektor zarządzający SAS.
Klasa SAS Go zawsze obejmuje jedną sztukę bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), kawę lub herbatę podczas lotu oraz szereg usług pozwalających zaoszczędzić czas, w tym odprawę przez Internet.
SAS Plus natomiast obejmuje dwie sztuki bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), szybką odprawę bezpieczeństwa SAS Fast Track, wstęp do wydzielonych poczekalni lotniskowych, posiłki i napoje alkoholowe podczas lotu oraz podwójną liczbę punktów EuroBonus.Równocześnie pasażerowie korzystają ze wszystkich usług oferowanych w ramach SAS Go.
SAS wprowadza także zupełnie nową koncepcję w zakresie usług świadczonych podczas lotu, w ramach której tradycyjnie serwowane posiłki zostaną zastąpione przez ofertę "Cafè" z nową odsłoną bogatego menu, które będzie oferowane wszystkim pasażerom (bezpłatnie lub za opłatą - w zależności od rodzaju usługi).
Z oferty obejmującej nowe klasy przelotu będzie można korzystać podczas podróży na trasach SAS w Europie i Skandynawii od 9 czerwca 2013 r.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Interaktywna oferta Sky Club dzięki QR kodom
NIE dla europodatku od emisji CO2 przez samoloty?
Krokiety z dorsza w rytmie Fado
Travelport podpisuje umowę z Tap Portugal
Turyści znów zwiedzą Statuę Wolności
Rzym: eksmisja gladiatorów sprzed Koloseum
Ulubione zimowe destynacje Polaków
Gdzie się może zatrzymywać Polski Bus?
Lotnisko Chopina potrzebuje kobiet
Kto udźwignie Koronę Smakosza?
Rainbow Tours podsumowuje trudny 2012
Irlandia Północna stawia na nietypową promocję
Hotel odporny na trzęsienia ziemi i tsunami
Obsługa turystów i kibiców w czasie Euro 2012
Jak zostać biurem przyjaznym zdrowiu turysty?
ankieta MGR dla właścicieli gospodarstw agorturystycznych