AmRest odnotował wzrost przychodów
Grupa AmRest, rozwijająca portfolio takich marek jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Applebee`s i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture poinformowała w komunikacie, że w pierwszym kwartale 2013 jej przychody ze sprzedaży wzrosły o 11,5% w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży w I kw., z wyłączeniem wyniku restauracji Applebee`s, wyniosły 607,8 mln zł. Oznacza to wzrost o 11,5% w porównaniu z I kw. roku 2012 w złotych oraz 12,6% w porównaniu z I kw. roku 2012 w walutach lokalnych.
Suma sprzedaży wygenerowanej w dywizjach CE i rosyjskiej wyniosła w I kw. 448,2 mln zł. Jest to wzrost o 7,8% w porównaniu do tego samego kwartału roku poprzedniego. Sprzedaż wygenerowana w obu dywizjach w walutach lokalnych wzrosła o 8,6%.
Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia i nowe rynki, wyniosła 159,6 mln zł, co oznacza zwiększenie o 23,5% w złotówkach i 25,5% w walutach lokalnych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Spółka Hotele Olsztyn na sprzedaż
Szefowie kuchni walczą z głodem na świecie
Cztery kuchnie w nowej restauracji
Ruszyła IV edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie
Śląskie: 12 maszynistów PR wciąż na zwolnieniach
54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy UNWTO
Długi weekend - kierowco zwolnij!
Kiedy pasażerowie polecą z Modlina
Podróżni potrzebują urozmaicenia na rynku kolejowym