Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Polisa turystyczna: zakup w 3 minuty
Szybki proces wyboru oferty, natychmiastowa płatność i potwierdzenie zawarcia umowy wysyłane SMS-em i na adres e-mail - to główne zalety nowego serwisu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych Wartadirect.pl.
- Proces zakupu jest intuicyjny i zajmie klientowi około trzech minut, bo tylko cztery etapy prowadzą do zawarcia umowy - mówi Przemysław Makaro, dyrektor biura rozwoju ubezpieczeń majątkowych i osobowych w Warcie.
Klient najpierw wybiera jeden z trzech gotowych pakietów: dla wypoczywających, aktywnych lub narciarzy, a w kolejnym kroku otrzymuje informację o wysokości składki za sugerowany przez Wartę wariant. - Jego zakres określiliśmy analizując preferencje klientów - mówi Przemysław Makaro. Jeśli klient ma inne potrzeby, tylko jedno kliknięcie wystarczy, żeby automatycznie została przeliczona składka dla pozostałych 2 wariantów.
Za polisę można zapłacić korzystając z systemu Przelewy 24, dzięki czemu już po chwili, klient dostaje SMS i e-mail z potwierdzeniem przyjęcia płatności i objęcia ochroną od północy danego dnia. W treści obu wiadomości są informacje niezbędne w razie problemów w czasie wyjazdu: numer telefonu do Centrum Alarmowego Warty i numer polisy.
Ubezpieczyciel spodziewa się, że z tej drogi zakupu skorzysta do końca roku ponad 10 tys. klientów.
- Większość osób przypomina sobie o konieczności zakupu polisy w ostatniej chwili, często w wieczór poprzedzający wyjazd i wtedy jedynym ratunkiem jest zakup on-line. Uruchomiliśmy ten sposób sprzedaży właśnie z myślą o takich klientach - mówi Przemysław Makaro. Dystrybucja przez Internet będzie uzupełnieniem dla tradycyjnych kanałów - agenci Warty nadal będą stanowić podstawowy kanał sprzedaży - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Ile może osiągnąć wartość rynku luksusowych hoteli i SPA?
Nowe wpisy w rejestrze klauzul niedozwolonych
Spotkania dla agentów Ecco Holiday
Klienci czekają na last minute
Branża podsuwa pomysły na Święta i Sylwestra
Najpopularniejsze serwisy turystyczne w Europie
Biznesmeni oszczędzają a linie lotnicze liczą straty
Subway rozpoczyna współpracę ze znaną wytwórnią filmową
Niezadowoleni piloci Air France zakończyli strajk