Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
Zobacz także
Dni Twierdzy Poznań rozpoczynają swoją drugą dekadę
Duże nagrody w konkursie z Małopolski
Lepsza kondycja branży horeca?
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Polacy na pierwszym miejscu wśród odwiedzających
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Londyńska żyła złota
Nieczynne stacje londyńskiego metra mogą stać się żyłą złota, dzięki byłemu pracownikowi wyższego szczebla firmy JPMorgan Chase, który po uzyskaniu 319 milionów dolarów od inwestorów zamierza przekształcić 26 niefunkcjonujących stacji i schronów przeciwlotniczych w atrakcje turystyczne, tworząc w nich centra handlowe.
Projekt zyskał aprobatę Ajit Chambers'a prezesa Old London Underground Co., który spotkał się w środę z burmistrzem Borisem Johnsonem, żeby przedyskutować plan przyszłych inwestycji.
Chambers, który w udzielonym wywiadzie nie wymienił żadnych inwestorów powiedział. iż londyńskie metro posiada już brygady budowlane oraz dostępne środki na sfinansowanie kosztownej inwestycji. Zgodnie z jego zapewnieniami przebudowa nie obciąży "portfeli" podatników. Pierwszą stacją, która zostanie poddana modernizacji jest nieczynna od 1955 roku Brompton Road we wschodnim Londynie.
Bardziej sceptycznie do nowego projektu nastawiona jest Transport for London, jednostka samorządu terytorialnego odpowiedzialna za transport i między innymi metro, zauważając trudności dotyczące bezpieczeństwa oraz kolosalnych kosztów tego przedsięwzięcia. Dla niej najważniejszą sprawą jest "unowocześnienie metra i zapewnienie pasażerom usprawnień, jakich domagają się londyńczycy". W odpowiedzi na wątpliwości Transport for London Chambers stwierdził, iż może uzyskać 300 milionów funtów rocznych dochodów z zamiany stacji na centra handlowe, restauracje i kluby fitness.
Cały projekt jest dość ciekawy z racji uzyskania dużych powierzchni w nie najgorszych lokalizacjach, jednak dodatkowe koszty związane ze stanem obiektów oraz potrzeba zabezpieczeń np. ewakuacji klientów mogą czynić go nieopłacalnym.
Komentarze
Tagi:
Dział atrakcje turystyczne:
Enoturystyka rozwija się w
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Nowe wpisy w rejestrze klauzul niedozwolonych
Spotkania dla agentów Ecco Holiday
Klienci czekają na last minute
Które hotele na świecie oferują najtańsze noclegi? Radar cen hotelowych HRS
Najpopularniejsze serwisy turystyczne w Europie
Biznesmeni oszczędzają a linie lotnicze liczą straty
Subway rozpoczyna współpracę ze znaną wytwórnią filmową
Niezadowoleni piloci Air France zakończyli strajk