Subway rozpoczyna współpracę ze znaną wytwórnią filmową
Sieć SUBWAY, rozpoczęła współpracę z Disneymedia+. Wspólne działania obejmą m.in. projekty związane z największymi animowanymi produkcjami ze studia Disneya.
"Współpraca z Disneymedia+ pozwala nam w pełni wykorzystać biznesowy efekt synergii. Nasze działania wynikają nie tylko z chęci uatrakcyjnienia oferty kierowanej do konsumentów, ale mają głębsze podłoże wynikające z realizowanej przez naszą firmę idei społecznej odpowiedzialności biznesu w zakresie promocji świadomego odżywiania" - mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.
Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel.
Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można zobaczyć przy okazji promocji obecnego od 3 lipca w kinach filmu Disney Pixar "Uniwersytet Potworny". Premiera animowanej produkcji zbiegła się z wprowadzeniem przez markę SUBWAY Kids’ Paków, nowej oferty w menu dedykowanej dzieciom. W promowanym zestawie dla dzieci Kids’ Pak znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSub - do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariański Veggie Delite, wszystkie ze świeżymi warzywami, jabłko i woda mineralna.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Atak na hotel w Egipcie - SOS na Twitterze
Nocleg w kościele, a może pokój w więzieniu?
Emirates: większy samolot do Warszawy
Organizacje nie popierają starań PZOT