TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Subway rozpoczyna współpracę ze znaną wytwórnią filmową

Sieć SUBWAY, rozpoczęła współpracę z Disneymedia+. Wspólne działania obejmą m.in. projekty związane z największymi animowanymi produkcjami ze studia Disneya.


"Współpraca z Disneymedia+ pozwala nam w pełni wykorzystać biznesowy efekt synergii. Nasze działania wynikają nie tylko z chęci uatrakcyjnienia oferty kierowanej do konsumentów, ale mają głębsze podłoże wynikające z realizowanej przez naszą firmę idei społecznej odpowiedzialności biznesu w zakresie promocji świadomego odżywiania" - mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel.

Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można zobaczyć przy okazji promocji obecnego od 3 lipca w kinach filmu Disney Pixar "Uniwersytet Potworny". Premiera animowanej produkcji zbiegła się z wprowadzeniem przez markę SUBWAY Kids’ Paków, nowej oferty w menu dedykowanej dzieciom. W promowanym zestawie dla dzieci Kids’ Pak znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSub - do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariański Veggie Delite, wszystkie ze świeżymi warzywami, jabłko i woda mineralna.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Subway Disneymedia+ The Walt Disney Company Martin Princ MiniSub Weggie Delite kids pack




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję